airdream 07.09.10, 09:50 witam, czy mozna podlaczyc 2 komputery kablem sieciowym aby przeslac dane pomiedzy nimi? Moze ktos dac jakies wskazowki jak to zrobic? Oba laptopy chodza na viscie. Wielkie dzieki! Link Zgłoś Obserwuj wątek
tiges_wiz Re: transfer danych 07.09.10, 10:08 > czy mozna podlaczyc 2 komputery kablem sieciowym aby przeslac dane pomiedzy nim > i? mozna >Moze ktos dac jakies wskazowki jak to zrobic? kupuje sie kabel skrosowany i podlacza do wtyczek trzeba tez ustawic odresy IP: 192.168.0.1, a na drugim 192.168.0.2 maska 255.255.255.0 (dns i brama sa zbedne przy takim polaczeniu) i juz dobrze by bylo aby byly w tej samej grupie roboczej. trzeba udostepnic folder i juz Link Zgłoś
airdream Re: transfer danych 07.09.10, 14:46 hej, dzieki za info... w tej samej grupie roboczej - mozesz powiedziec blizej jak to zrobiuc? Niestety jestem laikiem... Link Zgłoś
Gość: 802.11n Re: transfer danych IP: 217.98.20.* 07.09.10, 15:13 Nie muszą być w tej samej grupie. A poczytać o tym możesz w pomocy systemowej. Link Zgłoś
Gość: ^^ Re: transfer danych IP: *.chello.pl 07.09.10, 15:14 windows.microsoft.com/pl-PL/windows-vista/Connect-two-computers-using-a-crossover-cable windows.microsoft.com/pl-PL/windows-vista/Join-or-create-a-workgroup Link Zgłoś
airdream Re: transfer danych 07.09.10, 17:19 Wielkie dzieki, chyba dam rade to zrobic! Jesli znajde ten skrosowany kabelek... A bez niegoani rusz?A przez Wi-Fi? moze w ten sposob da rade przeslac dane? pozdrawiam! Link Zgłoś
galtom Re: transfer danych 07.09.10, 17:35 Przez Wi-Fi da sie jak najbardziej. Tworzysz siec i p. dostepowy opisany w pomocy (i googlu) jako Ad Hoc. Ciut z tym wiecej zabawy ale nie trzbea miec kabla. Jeden komputer tworzy siec (jest jakby routerem) drugi sie podlacza. Link Zgłoś