thunder-mug I jak myślisz ? 08.06.09, 07:54 I jak myślisz, która bywalczyni, który bywalca tego zacnego foruma jest w stanie z tym torcikiem coś począć? Nu, z wyjątkiem może gadupy... Nu, ale ten jest na Sybirze.... Odpowiedz Link
thunder-mug Popłakałem się ze wzruszenia. 08.06.09, 08:22 thunder-mug napisała: CytatI jak myślisz ? Popłakałem się ze wzruszenia. Kłamczucha! Nie Germany, a Bayuwarenlandia! (...) In keinem anderen Land habe ich solch leuchtende Gesichter gesehen als ich auf die Frage, woher ich denn komme, mit "Germany" geantwortet habe. Und selten habe ich so aufgeschlossene Menschen getroffen. Die Freundlichkeit der Polen hat mich wirklich begeistert. Dziękuję für die tollen Tage! (...) tiny.pl/3df8 Odpowiedz Link
thunder-mug Naziole w Austrii nieźle dokazują ... 08.06.09, 08:49 thunder-mug cytuje z Bayuwarskiego Radia i Telewizji: CytatDie Freundlichkeit der Polen hat mich wirklich begeistert. Naziole w Austrii nieźle dokazują ... Orientuje się może ktoś, czy Izraelska Luftwaffe już wystartowała? Odpowiedz Link
thunder-mug A nie mówiłem? 08.06.09, 09:28 thunder-mug napisała: Cytat Naziole w Austrii nieźle dokazują ... A nie mówiłem? Der ewige Drang nach Osten triumphiert! Cytat(...) Najliczniej reprezentowani będą Niemcy - 99 europosłów, po 72 deputowanych przysługuje: Wielkiej Brytanii, Włochom i Francji, a po 50 Polsce i Hiszpanii. Austrię będzie reprezentować 17 europosłów, Belgię - 22, Bułgarię - 17, Cypr - 6, Danię - 13, Estonię - 6, Finlandię - 13, Grecję - 22, Irlandię - 12, Litwę - 12, Łotwę - 8, Luksemburg - 6, Maltę - 5, Holandię - 25, Portugalię, Czechy i Węgry - po 22, Rumunię - 33, Słowację - 13, Słowenię - 7, a Szwecję - 18. (...) www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=20090608&id=po01.txt Odpowiedz Link
fan.club Ich war auch mal in Warschau... 08.06.09, 11:14 Auch ich wurde gefragt aber meine Anwort lautete nicht Germany sondern Deutschland. Die warszawiaki hat das überhaupt nicht begeistert. Was habe ich denn falsch gemacht? Pieroński, du bis doch der Spezialist für solche Fragen... Odpowiedz Link
thunder-mug Ja dumaju, szto te Bayuwary są politisch korrekt.. 08.06.09, 11:24 fan.club napisał: CytatAuch ich wurde gefragt aber meine Anwort lautete nicht Germany sondern Deutschland. Die warszawiaki hat das überhaupt nicht begeistert. Was habe ich denn falsch gemacht? Pieroński, du bis doch der Spezialist für solche Fragen... Ja dumaju, szto te Bayuwary są politisch korrekt... Ot co... Odpowiedz Link
thunder-mug J.!Mache den Laden dicht! Es hat keinen Sinn! N/T 08.06.09, 10:10 Jessia! Mache den Laden dicht! Es hat keinen Sinn! N/T Odpowiedz Link