21.01.05, 16:28
czy "kanarzy" w naszym mieście mają jakieś stałe trasy ?? bo dawno żadnego nie
spotkałam. ostatnio latem-jakiś spocony,obleśny gościu z którego jeszcze
alkohol nie wyparował bilety sprawdzał. nie rozumiem czemu zaniechano
mundurków dla nich. w koncu do pracy nalezy być schludnie ubranym... kolejna
porażka Łodzi...
Obserwuj wątek
    • Gość: jezyk7 Re: KANARZY IP: *.retsat1.com.pl 21.01.05, 22:51
      Jeżdżę codziennie conajmniej 2 razy, od pół roku. Sprawdzali mnie raz. Tak więc
      w 12 nie jeżdżą często.

pzdr.

jezyk7
      • Gość: J.S. Re: KANARZY IP: *.pai.net.pl / 195.69.80.* 22.01.05, 15:03
        Nic bardziej mylnego
      • blq Re: KANARZY 22.01.05, 17:02
        Gość portalu: jezyk7 napisał(a):

> Jeżdżę codziennie conajmniej 2 razy, od pół roku. Sprawdzali mnie raz. Tak więc
        > w 12 nie jeżdżą często.

Owszem, jeżdżą i to jest właśnie ich stała trasa - tramwaj nr 12, czasem
        zmieniany na 13 czy 9. Jezdza w 4-5, ciagle te same osoby. Zgrana paczka...
        chyba dobrze im idzie, bo jezdza zwykle po 2-3 godzinki dziennie, do południa.
        Potem sobie odpuszczają, wieczór jest już bezpieczny.

ب
    • Gość: Michał M. Re: KANARZY IP: 80.51.227.* 21.01.05, 23:40
      Zaniechano mundurków ponieważ kontroler nie może być widoczny na kilometr.
      Gapowicze widzieli go i w porę kasowali bilety. Dzięki normalnemu ubiorowi mogą
      działać z zaskoczenia.

Mundur to nie jedyny sposób schludnego ubrania się. Można dobrze wyglądać w
      dżinsach, koszuli w kratkę i tenisówkach.
      • graz.ka Re: KANARZY 21.01.05, 23:43
        Ja widuję ich w 57 - 81/87 czasem dwa razy dziennie. Niektórych już rozpoznaję,
        chyba czas zacząć mówić sobie "dzień dobry".
        • evonka Re: KANARZY 22.01.05, 13:57
          grażko, jeździsz 57? to pewnie Cię czasem widzę.... kanarzy jakoś mnie nie
          scignęli jeszcze w tym autobusiku... za to w tramwaju number 6 często...
          • graz.ka Re: KANARZY 22.01.05, 15:01