dominik.szewior
20.12.07, 03:47
czytalem wlasnie o opolskich lamach i o tym jak sie zalatwia dofinansowanie. no wiec uwazam, ze to zenada.
a ja mam pomysl.
jakby tak stworzyc roczny program promocji miasta, ktory opieralby sie o promowanie opola poprzez wydarzenia kulturalne?
w sklad takiego projektu weszloby x najwazniejszych i najwiekszych imprez (roznych) i wszystkie mialyby jakis odrebny status, tzn. higher priority ;)
wszystkie tez bylyby podpiete pod jeden budzet, jeden wniosek ze szczegolowym opisem wszystkiego. mozna by (tak mi sie wydaje) uchwalic jakas uchwale miasta, ktora jakos to formalizuje i w ramach tej uchwaly przydzielic osobny budzet na te wybrane projekty, ktore pozniej stworza jedna calosc.
w ramach projektu mozna by stworzyc tez wspolny budzet reklamowy, ktory przeznaczony bylby na promocje tych wydarzen poza opolem. skoro juz miasto wydalo ilestam kasy na bilboardy i reklamy w tvn (chyba), to moze w przyszlym roku na bilboardach reklamowac juz opole + konkretne imprezy?
sam projekt "zajmowalby sie" tez (tzn. celem projektu sa tez):
- zabieganiem o sponsorow
- opieka prawno - merytoryczna (nie kazda osoba z dobrym pomysle, np. artysta, jest dobrym organizatorem. trzeba mu wiec pomoc).
- organizowaniem calej promocji
- wspolpraca z mediami
- wspolpraca miedzynarodowa (miasta partnerskie - na poczatek)
- ... no i zmiana tego badziewia znajdujcego sie pod adresem www.opole.pl
projekt moglby byc podzielony na polrocza i tak tez byly by rozdzielane srodki budzetowe.
na poczatku projekt moglby byc finansowany z umwo, um opola, uw. potem - sponsorzy.
to taki zarys. wymyslony na szybko.
wypadaloby zapomniec o spiewajacych autobusach i innych idiotyzmach.
ciekaw jestem, jakie jest Wasze zdanie na ten temat.
pozdrawiam
dodo