mamam11 10.10.05, 11:03 poszukuję rodziców dzieci chorujących na tę chorobę, oraz specjalisty ortopedy dziecięcego mającego duze doswiadczenie w leczeniu Perthesa.Dzięki. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
chejron74 Re: choroba Perthesa 10.10.05, 13:32 Czesz. Sam kiedys chorowalem na te chorobe. Ale bylo to niestety 20 lat temu. Dobrym specjalista byl niezyjacy juz niestety dr Pankowski ze szpitala na Gasiorowskich. Dobry byl dr Kukwisz z tego samego szpitala. Obecnie moge Ci polecic (sam jestem lekarzem) jako dobrego ortopede dr Jurka Nazara z Kliniki Ortopedii na 28 czerwca.gdybys chcial/a jeszcze jakies info daj znac na moj e-mail chejron74@wp.pl. Pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: rexa Re: CO TO ZA ...choroba Perthesa ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.05, 23:58 PROSZE I PARĘ SŁÓW Odpowiedz Link Zgłoś
mamailski Re: choroba Perthesa 18.10.05, 15:12 Dr Thimller, szpital ortopedyczny oraz prywatny gabinet na ulicy międzychodzkiej chyba. Odpowiedz Link Zgłoś
mamam11 Re: choroba Perthesa 07.11.05, 22:39 U dr Timlera byłam juz w czercu ale on nie rozpoznał tej choroby. Diagnoze postawił dopiero we wrześniu, po 2 miesiącach dużej aktywności syna -na efekty nie trzeba było długo czekać -stan zaawansowany Odpowiedz Link Zgłoś
mamam11 Re: choroba Perthesa 11.10.05, 09:38 Inaczej martwica jałowa kości udowej -wystepuje najczęściej u dzieci w wieku 4-12 lat, leczenie trwa 3 do 6 lat i polega głównie na odciążeniu chorego stawu biodrowego. Odpowiedz Link Zgłoś
emilatys Re: choroba Perthesa 12.10.05, 21:34 Mój synek obecnie 4 latek choruje na perthesa od ubiegłego roku. Poczytaj moje posty. My leczymy dziecko u prof. Syndera ale jeszcze w październiku mamy konsultację u prof. Napiontka w Poznaniu www.ortop.com.pl/ Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Teresa Re: współczuję IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.10.05, 21:43 okropne, mam nadzieję że jest refundacja leków Odpowiedz Link Zgłoś