Dodaj do ulubionych

Usługi informatyczne dla firm

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.07.11, 12:08
Witam, zamierzam otworzyć własną firmę. Na początku w lokalu przewiduję 3 stanowiska z komputerami. Sam kompletnie nie znam się na komputerach czy sieciach, więc szukam firmy, która świadczy usługi w tym zakresie. Najlepiej z okolic Łańcuta, Rzeszowa. Może ktoś z Was zna?
Obserwuj wątek
    • Gość: Robert Re: Usługi informatyczne dla firm IP: *.adsl.inetia.pl 29.07.11, 15:09
      Hej. Swego czasu też szukałem kogoś, kto naprawi mi komputer. Próbowałem u kilku goścale dopiero w firmie iteon potrafili go naprawić. Naprawili szybko i za śmieszne pieniądze. Przed przystąpieniem do pracy powiedzieli, że jeśli nie uda się naprawić to nic nie zapłacę, ale na szczęście naprawili.
      Tu masz link do ich strony:
      www.iteon.pl
      • Gość: Yogi Re: Usługi informatyczne dla firm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.07.11, 15:31
        On na razie nie ma co naprawiać !
        Wieć nie wskakuj tu z badziewna reklamką.
        Nie umiesz czytac ?
        Gość chce po prostu zakupić i zintegrowac sobie sieć firmową.
        • Gość: Robert Re: Usługi informatyczne dla firm IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.07.11, 19:02
          Nie wiem czemu takim tonem - opisalem swoj problem i polecilem firme z ktorej jestem zadowolony.
          • Gość: Robert Re: Usługi informatyczne dla firm IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.07.11, 19:09
            Zapomniałem dodać że w ITEON.pl można zamówić sprzęt - podaje się mniej więcej swoje kryteria - a oni oferują kilka propozycji, po czym zamawiają sprzęt, dostarczają go na miejsce. Mój znajomy kupował laptopa i różnica w cenie była około 400 zł. Poza tym podałem link - tam wszystko jest
    • meg83 Re: Usługi informatyczne dla firm 30.07.11, 21:17
      google.pl i wszystko wiesz
      • Gość: Andrzej Re: Usługi informatyczne dla firm IP: *.adsl.inetia.pl 16.08.11, 12:09