Dodaj do ulubionych

Nauczyciel- byle nie brzydal

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.07.07, 19:29
Jestem nauczycielem od trzech lat. Przed przyjęciem do pracy, lekarz
wystawiał zaświadczenie i pamiętam, że była tam wzmianka właśnie o wyglądzie,
a także o padaczce. Wcześniej czy później takie zaświadczenie i tak będzie
potrzebne przyszłemu nauczycielowi. Fakt, określenie niefortunne.
Obserwuj wątek
    • Gość: DSFB Nauczyciel- byle nie brzydal IP: *.rzeszow.mm.pl 15.07.07, 22:36
      No własnie - z jednej strony dyskryminacja brzydali a drugiej :-)? Ja bym nie
      chciał aby np uczył moje dziecko ktoś o fizjonomi Giertycha
      • konread Re: Nauczyciel- byle nie brzydal 16.07.07, 07:56
        W każdym razie taki wymóg powinien istnieć dla osoby sprawującej rząd ministra
        edukacji!!!
        • dzikowy Re: Nauczyciel- byle nie brzydal 16.07.07, 09:18
          rozporządzenie MEN: Każdy nauczyciel powinien dążyć do wzorca urody uosobionego
          w gębie i posturze ministra "Pięknego Romano"
          • mut Re: Nauczyciel- byle nie brzydal 16.07.07, 09:25
            zanim zaczniesz bezmyslnie pluć na Giertycha sprawdź od ilu lat istnieją takie
            zarządzenia... conajmniej od 25
            • tetlian Re: Nauczyciel- byle nie brzydal 16.07.07, 18:28
              Przecież nauczyciel, to nie model. Piękny być nie musi, a jedynie mądry i
              inteligentny.
      • mark.parker Re: Nauczyciel- byle nie brzydal 16.07.07, 08:14
        No właśnie - a jak przez to przeskoczyły kaczory i szkapa?

I jeszcze to: dzieci są bardziej nietolerancyjne. Bo są tak wychowywane!
        Nie mam odrażającego wyglądu (wygląd rzecz gustu, w każdym razie żadnych
        defektów), ale kiedy jadę sobie wózkiem inwalidzkim ulicami Albuquerque lub
        alejkami w sklepie, dzieci nie uciekają na mój widok, tylko się uśmiechają, a
        niektóre mówią nawet: "Way cool!" Są inaczej wychowywane - Amerykanie nie gapią