Dodaj do ulubionych

Młody lekarz pogotowia wyzwał pacjentkę od krów...

01.03.10, 15:59
no cóż zrozumiała frustracja...,
skończył tzw. "trudne studia" (cokolwiek to znaczy), o czym
przekonują go nieustannie koledzy z pracy ...
i sobie
uświadomił ile to mógłby zarabiać w UK albo US...
Obserwuj wątek
    • alpepe Młody lekarz pogotowia wyzwał pacjentkę od krów... 01.03.10, 16:04
      Lekarz powiedział wprost, co inni myślą, tylko nie w głowie im walić prosto z
      mostu.
      • Gość: Dr Re: Młody lekarz pogotowia wyzwał pacjentkę od kr IP: 195.117.118.* 01.03.10, 16:09
        Ja jestem lekarzem z 15 letnim stażem i nigdy mi taka myśl przez głowę nie
        przeszła. Ale jak rozumiem Ty znasz wielu lekarzy i oni Ci powiedzieli, że tak
        myślą prawda?
        • alpepe Re: Młody lekarz pogotowia wyzwał pacjentkę od kr 01.03.10, 16:23
          której konkretnie części z mojej wypowiedzi doktorku nie zrozumiałeś?
          A na marginesie: Tak, miałam okazję poznać wielu lekarzy. Może mnie okłamywali,
          ale w jakim celu?
          • Gość: Cywilizowany kraj Jestem pod wrazeniem kultury kierownika ! IP: *.2-4.cable.virginmedia.com 01.03.10, 17:09
            Jestem pod wrazeniem kultury kierownika !

Bardziej znane mi sa standardy lekarzy polskich, blizsze Zakaukaziu, niz UE. W
            80% to nie sa cywilizowani ludzie, nie przedstawiaja sie, nie myja rak,
            chamskie, wojskowe odzywki niespotykane w Niemczech, czy Francji.

W Europejskim kraju ta osoba, ktora nie chciala podac personaliow lekarza z
            karetki, zostala by surowo ukarana.

I jeszcze ta niewolnicza mentalnosc, starsza pani przyzwyczajona do pomiatania w
            PRL, bedzie sie jeszcze tlumaczyc, ze ona naprawde nie udawala, smutne.

Gratulacje dla wyjatkowego kierownika. Mam nadzieje, ze rownie szybko wyrzucil
            by chamskiego (i zagrazajacego zyciu pacjenta) lekarza pracujacego wiele lat,
            nie bedacego na kontrakcie.