Dodaj do ulubionych

Laptop - ale jaki ?

22.01.07, 12:17
Stoje przed dylematem i potrzeba kupienia przenośnego kompureta osobistego.
jestem zielony co jest obecnie na rynku ( ale nie mam za dużo kasy ) -
polećcie mi coś i gdzie to kupić obecnie najlepiej no i zeby z waszych
doswiadczen byl to sprzet nieawaryjny . Napiszcie cos kochani !!!!
Obserwuj wątek
    • Gość: lucjan Re: Laptop - ale jaki ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.01.07, 12:38
      Chyba przede wszystkim powinniście podać takie info jak:
      Ile chce przeznaczyć środków na zakup laptopa?
      Jakie elementy są dla Was istotne?(np. ilośc pamięci RAM. Dziś minimum to 1 Gb,
      czy może grafika, a może procesor)
      Do czego będzie używany?( czy praca biurowa,internet, czy też skomplikowane
      programy graficzne itp.)
      Takie informacje pozwolą naprowadzić Was na jakiś wybór.
      Ja właśnie też zamierzam kupić laptopa. Skłaniam się ku markom HP albo Acer.
      • Gość: Piotr Re: Laptop - ale jaki ? IP: 82.160.70.* 22.01.07, 12:47
        odpowiednie forum do roztrząsania tego typu dylematów nie ma co. A odnośnie
        Acera i HP to już nie będe się wypowiadał, bo wiadomo, że produkuja jedne z
        najgorszych notebooków.
        • Gość: gfdgdd Re: Laptop - ale jaki ? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.01.07, 13:08
          Gość portalu: Piotr napisał(a):

> odpowiednie forum do roztrząsania tego typu dylematów nie ma co. A odnośnie
          > Acera i HP to już nie będe się wypowiadał, bo wiadomo, że produkuja jedne z
          > najgorszych notebooków.

Więc napisz ile masz na niego pieniędzy ido czego ma służyć. Bo np po co Ci
          dobra karta graficzna skoro będziesz tylko przeglądał internet i korzystał z
          Office - albo na odwrót - może potrzebujesz dużo RAMu i dużego dysku...
          Napisz to Ci coś dobierzemy.

• izabelaipiotr Re: Laptop - ale jaki ? 22.01.07, 14:37
            ma byc do domu-jakis film internet itp , bez wariacji - podajcie kilka modeli