Gość: Piotrek Re: Ważą się losy Gimnazjum nr 3 IP: 217.153.100.* 26.11.04, 11:44 Jestem uczniem V L.O. i moim zdaniem nasza szkoła barzdzo dużo straci łącząc sie w zespół szkół z Gimnazjum nr 3. Wg mnie gim.3 powinno połączyć się z Gim. nr 4. W końcu gimnazjum powinno się połączyć ze swymi rówieśnikami. To będzie najlepsze rozwiązaniem będzie przeniesienie naszej szkoły<V L.O.>do budynku 3 gim. a gimnazjum połączyć z gim. 4. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Uczennica LOV Re: Ważą się losy Gimnazjum nr 3 IP: 217.153.100.* 26.11.04, 11:49 Jestem uczennica V Liceum Ogolnoksztalcacego!Jest to bradzo wyjatkowa szkola i zawsze chcialam sie w niej znalezc!Marzylam o kameralnej szkole, gdzie bede mogla odnalezc siebie.Klimat jaki panuje w tej szkole jest super.Kazdy dla kazdego jest jak brat lub siostra.Zawsze mozemy liczyc na innych:).W szkle tej czuje sie jak w domu.Jesli polaczymy sie z Gimnazjum nr 3 to nie bedzie juz to samo:(.Nie na darmo sie mowi: lepiej byc na wlasnym niz na czyims sie gniesc!Ja osobiscie wole zeby nasze LOV mialo swoj wlasny budynek i tworzylo tak jak teraz osobna szkole!Nie lubie szkol masowych i dlatego wlasnie wybralam LOV.Po przylaczeniu nas do Gim 3 bedzie to wlasnie tego typu szkola:(.Wiekszosc uczniow mysli podobnie jak ja:)Nie chcemy byc zespolem szkol!!!!!!!!!!!!!Chcemy aby atmosfera i zyecie tej skzoly bylo takie samo jak teraz!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ja :) Re: Ważą się losy Gimnazjum nr 3 IP: 217.153.100.* 26.11.04, 11:49 Nie po to poszłam do jednego z najlepszych liceów w zielonej żeby teraz łączyli nas z jakimś gimnazjum...mam nadzieje że ten pomysł nie wypali.Najlepiej jednak by było gdyby zostawili nas w naszym budynku na ul.Chopina.Lecz niestety pracownicy ODN nie mją dostatecznie dużo miejsca...więc po prostu może trzeba coś zrobić z tym aby im znależć budynek? Odpowiedz Link Zgłoś