Dodaj do ulubionych

Ważą się losy Gimnazjum nr 3

• Gość: Piotrek Re: Ważą się losy Gimnazjum nr 3 IP: 217.153.100.* 26.11.04, 11:44
      Jestem uczniem V L.O. i moim zdaniem nasza szkoła barzdzo dużo straci łącząc
      sie w zespół szkół z Gimnazjum nr 3. Wg mnie gim.3 powinno połączyć się z Gim.
      nr 4. W końcu gimnazjum powinno się połączyć ze swymi rówieśnikami. To będzie
      najlepsze rozwiązaniem będzie przeniesienie naszej szkoły<V L.O.>do budynku 3
      gim. a gimnazjum połączyć z gim. 4.
    • Gość: Uczennica LOV Re: Ważą się losy Gimnazjum nr 3 IP: 217.153.100.* 26.11.04, 11:49
      Jestem uczennica V Liceum Ogolnoksztalcacego!Jest to bradzo wyjatkowa szkola i
      zawsze chcialam sie w niej znalezc!Marzylam o kameralnej szkole, gdzie bede
      mogla odnalezc siebie.Klimat jaki panuje w tej szkole jest super.Kazdy dla
      kazdego jest jak brat lub siostra.Zawsze mozemy liczyc na innych:).W szkle tej
      czuje sie jak w domu.Jesli polaczymy sie z Gimnazjum nr 3 to nie bedzie juz to
      samo:(.Nie na darmo sie mowi: lepiej byc na wlasnym niz na czyims sie gniesc!Ja
      osobiscie wole zeby nasze LOV mialo swoj wlasny budynek i tworzylo tak jak
      teraz osobna szkole!Nie lubie szkol masowych i dlatego wlasnie wybralam LOV.Po
      przylaczeniu nas do Gim 3 bedzie to wlasnie tego typu szkola:(.Wiekszosc
      uczniow mysli podobnie jak ja:)Nie chcemy byc zespolem szkol!!!!!!!!!!!!!Chcemy
      aby atmosfera i zyecie tej skzoly bylo takie samo jak teraz!!!!
    • Gość: ja :) Re: Ważą się losy Gimnazjum nr 3 IP: 217.153.100.* 26.11.04, 11:49
      Nie po to poszłam do jednego z najlepszych liceów w zielonej żeby teraz łączyli
      nas z jakimś gimnazjum...mam nadzieje że ten pomysł nie wypali.Najlepiej jednak
      by było gdyby zostawili nas w naszym budynku na ul.Chopina.Lecz niestety
      pracownicy ODN nie mją dostatecznie dużo miejsca...więc po prostu może trzeba
      coś zrobić z tym aby im znależć budynek?