Forum Praca Praca za granicą Europracownicy
ZMIEŃ
      bezrobotnych

    bezrobotnych

    (13 wyniki)
    • W tym roku zasile szeregi polskich bezrobotnych ale z zasilkiem komisjyjnym. Czy ktos ma doswiadczenie jak dlugo trzeba na pierwszy taki zasilek czekac? Czy odbywa sie to w mare sprawnie czy trzeba te pieniedze wyszrapywac jak psu z gardla?
    • Drodzy Forumowicze, Nieublaganie zbliza sie moj koniec kontraktu.W zwiazku z powyzszym cala procedura zw. z bezrobociem przede mna.Wyjezdzam do Polski i : 1. jak mam sie rejestrowac w Urzedzie Pracy>?Jako BEZROBOTNA, czy moze POSZUKUACA PRACY? 2. cz ktos z Was mial doswiadczenia i wie,jak wyglada system ubezpieczenia zdrowotnego.Jako BEZROBOTNA/POSZUKUJACA PRACY nabywam z automatu ubezpieczenie w NFZ.Wiedzac jednak jakie sa realia, nie wyobrazam sobie czekac rok w kolejce do spe...
    • Witam, Jestem agentem kontraktowym w Komisji i wlasnie konczy mi sie kontrakt. Pilnie poszukuje kogos, kto skonczyl 3 letni konrakt w Komisji albo innych instutucjach, zarejestrowal sie w Polsce jako bezrobotny i korzystal z przyslugujacego zasilku. Mialbym pare pytan dotyczacych procedury etc. i doswiadczenia z pierwszej reki bylyby dla mnie bardzo cenne. Z gory dziekuje za kontakt
    • Z koncem kwietnia konczy sie moj kontrakt TA wiec zabralam sie za zalatwianie spraw zwiazanych z zasilkiem dla bezrobotnych. Jesli ktos z was przechodzil juz przez te procedure, prosilabym o odpowiedz na moje pytanie: Z koncem kontraktu konczy waznosc moje special ID. Aby otrzymac komisyjny zasilek musze zarejestrowac sie w ciagu 30 dni po zakonczeniu mojego kontraktu ( a wiec do 31 maja)w tutejszym urzedzie pracy jako bezrobotna i wyslac poswiadczenie do komisji. Aby sie zarejes...
    • Czy ktos wie ile wynosi zasilek dla bezrobotnych w belgi, od czego zalezy i gdzie mozna znalezc szczegolowe informacje? dzieki!
    • Dla zainteresowanych wspolmalzonek moze sie zarejestrowac w belgijskim UP jako poszukujacy pracy. Wszystkim wspolmalzonka zycze powodzenia w jej szukaniu a tym wszystkim ktorzy nie widza swiata po za czubkiem swojego nosa i na tego typu watkach wypisuja rozne zadufane bzdury zycze zeby byli kiedys bezrobotnymi !!!!
    • Wkrotce zamierzam dalaczyc do zacnego grona bezrobotnych (mam nadzieje ze nie na dlugo) wspolmazlonkow pracownokow UE. Znam jedynie jezyk angielski wiec sprawa oczywista jest za na poczatku zabiore sie za nauke francuskiego i choc pensja zony "c1" raczej powinna starczyc na nasze utrzymanie to jednak zeby nie zwariowac zamierzam dac z siebie wszystko zeby znalesc prace (w despercaji jestem nawet sklonny sprobowac poruszane juz na forum > rozladowywanie DHL na noce na lotnisku&...
    • szukam szukam i znalezc nie moge... czy jest jakis dodatek na bezrobotnego meza?
    • Poczytajcie sobie... Do otwarcia rynków pracy dla obywateli z nowych państw UE i zniesienia obowiązujących obecnie w 12 krajach starej UE okresów przejściowych przekonywał w piątek w Brukseli komisarz ds. zatrudnienia Vladimir Szpidla. "Swoboda pracy w UE jest jedną z czterech podstawowych wolności UE i każdy powinien móc z niej korzystać. Namawiam wszystkie kraje UE do poważnego zastanowienia się nad zniesieniem okresów przejściowych" - powiedział Szpidla podczas pierwszego s...
    • Jak zarejstrowac w BLX bezrobotnego malzonka?? moze ktos ma jakies doswiadczenia w tym zakresie??
    • do poszukujacych pracy polowek epsow i nie tylko (warunek- biegle wladajacy jezykiem polskim i angielskim, francuski mile widziany): zwalnia sie stanowisko w prywatnej firmie outsorcingowej, praca mila, przyjemna i bezstresowa, swietny zespol, bezbolesne szefostwo; glowne zadania- rozwoj firmy telekomunikacyjnej na polskim rynku - stad polski; na co dzien w firmie dominuje angielski; wstepny kontrakt przez interim, po 3 mcach- COD; poczatkowa pensja +- 1800 e/mc + premia mie...
    • Z gory przepraszam jesli ten watek juz sie pojawil, ale nie mam chwilowo mozliwosci dokladnie sprawdzic listy. czy jest mozliwosc przedluzania kontraktu Temporary Agent? Dostalam go na 3 lata (przy rekrutacji mowili, ze mozna przedluzyc do 6 lat), a potem dochodzily do mnie sprzeczne informacje. Mam w umowie zapisane, ze jest mozliwosc przedluzenia "w interesie serwisu". Troche sie pogubilam. Aha, panie w HRach mowia raz tak raz inaczej. Czy togdzies jest zapisane? I jaka jes...
    • hej, niedlugo koncze kontrakt w EC, w staff regulation jest cos o zasilku dla bezrobotnych, czy ktos wie jak to dziala w praktyce ?

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się