drugiego

(18 wyników)
  • Panowie, luknijcie na ten link, moze ktos cos znajdzie. www.nato.int/structur/recruit/index.htm
  • od niewatpliwie symopatycznego pana pawia PUCIO, PUCIO (watek sponsoruje Polfa Tarchomin) Serdecznosci PD
  • Zlozylam podanie w Komisji i wyniki preselekcji maja byc w polowie maja - czyli jest szansa, ze beda w tym tygodniu? Jstem bardzo ciekawa, czy sie zakwalifikowalam. Czy jesli przeszlam dalej to lepiej siedziec spokojnie i czekac az mnie ktos wybierze, czy zawracac glowe wszystkim znajomym, ktorzy maja wejscia w Komisji, zeby mnie gdzies polecili? Jak sie do tego najlepiej zabrac?
  • czy tez macie do wyboru tylko bruksele albo nowe kraje eu? czy zalezy to od wybranego jezyka? ja mieszkam w anglii a wybralam niemiecki. pierwszy etap mialam w londynie a tu bec - na nastepny do bruxa z dzieckiem na reku chyba..
  • mozna sie jeszcze zapisac na druga ture www.konsulat.be nawet mailowo
  • juz tu jestem, przeszlam na druga strone lustra! Dzisiaj to moj drugi dzien w pracy, i dopiero teraz podlaczyli mi komputer :( pozdraviam,
  • czesc, czy jak sie po zakonczeniu okresu probnego wystapi o wyplate drugiej czesci installation allowance to zabieraja household allowance albo daily allowance? Wiem, ze daily allowance zabieraja po oficjalnej przeprowadzce, ale czy wyplata installation oznacza to samo? dzieki z gory za odpowiedzi, kika
  • Czy komus udalo sie ponownie zarejestrowac? Mi nie, chociaz poprzednim razem bylo wszystko ok (rejestracja przez strone epso), ale bez maila potwierdzajacego, na co ludzie z tego thomsona napisali, ze trzeba probowac jeszcze raz, bo nie maja rejestracji w systemie. Wiec byla przed chwila kolejna proba, ale ID has already been used, wiec jestem uwieziona i bez mozliwosci ruchu. Oprocz tego wszystko zdaje sie dzialac dobrze, oprocz tego... ze nie widac dat i godzin dla W-wy ani dla B...
  • OK, moze znow nie doczytalam... czy ktos moze mi powiedziec, jak wpisac ostatnia prace jesli chodzi o czas tam przepracowanany: czy wpisac ilosc lat/miesiecy do daty zamkniecia konkursu, czy do chwili obecnej? p.
  • Mam propozycje, spotkajmy sie ktoregos dnia w na jakims jedzonku, czy bardziej politycznie poprawnie mowiac lunchu, termin i miejsce pozostawiam pod dyskusje.
  • No właśnie, jak to jest? Czy małżonek urzędniczki może legalnie pracować np. w Belgii? Bo normalnie to tam jest jeszcze okres przejściowy dla Polaków.
  • cześć poratujcie mnie proszę ;))) na jaki dzień wyplacane jest wynagrodzenie w instytucjach, bo zaczynam 1. kwietnia i nie wiem ile wziąć kaski na życie. a EUR rośnie... więc chcialabym jak najmniej ;)) kiedy dostanę pierwsze pieniądze? z góry dziękuję za info.
  • W Heysel byly zajete wszystkie miejsca. Test z wiedzy o UE banalnie latwy, co moze zaowocowac tym, ze zamiast 310 osob, do nastepnego etapu przejdzie 400 (jesli wiele osob bedzie mialo taka sama punktacje). Co do tematow pisemnych to kazdy mogl chyba znalesc cos dla siebie, od komunikacji przez strategie lizbonska do energii.
  • zauważyliście nowe ogłoszenie na stronach EPSO? Dla obywateli starych państw członkowskich. W najnowszej wersji planów rekrutacyjnych EPSO nadal nie ma żadnego konkursu A*5 dla "nowych" do końca 2006 roku. Jest tylko jeden sekretarski i jeden dla "lawyer-linguists" A*6.
  • konsulat zamiescil na swojej www informacje o tym ze kto nie byl w spisie wyborcow w pierwszej turze nie bedzie glosowal w drugiej - tak w skrocie; jezeli ktos odczytuje to inaczj albo ma inne wiadomosci, niech sie podzieli :-(
  • tak sobie spokojnie mieszkalismy kilka tygodni i juz zalazki malych wspolnych spotkan a tu nagle sie okazuje, ze jedni lepsi, drudzy gorsi wszyscy wszystkich podejrzewaja o najrozniejsze rzeczy jakies historie o paniach, panach z bankow niby anonimowe, a tu wszyscy wiedza o kogo chodzi mi sie wydawalo, ze razem to byloby razniej i latwiej i jakies glupie pisania epsy nieepsy przeciez to jest zwykla procedura rekrutacyjna dostepna dla wszystkich spelniajaca jasno okreslone w...
  • witajcie, dostałam letter of offer, w którym okreslono mi moja kategorię zaszeregowania oraz podstawowe wynagrodzenie. Przeczytałam sobie też Staff Regulations i ustaliłam, jakie dodatki mi się należą. Teraz mam pytanie: czy o każdy dodatek ja musze sama się ubiegac już po zatrudnieniu, czy pierwsza pensję dostanę już odpowiednio powiększona o wszystkie dodatki? To dla mnie ważne, bo przedtem czeka mnie jeszce wynajem i ine pierduły, a nie mam na to specjalnie kasy. Prosze o info...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się