Forum Gospodarka Gospodarka
ZMIEŃ
      fuzji

    fuzji

    (65 wyników)
    • no i bardzo dobrze, koniec tej magicznej fuzji pod dyktando warszaffki.
    • Po tym oświadczeniu rzecznika ewidentnie widać ze Komisja Europejska stronniczo trzyma stronę Włochów. Fuzja doprowadzi do tego że na rynku krajowym będą dwa banki (Pekao i PKO BP) które łącznie kontrolować będą w zależności od segmentu 45-50% rynku bankowego ( w kredytach hipotecznych i funduszach inwestycyjnych ponad 60% a trzeba pamiętać że to najbardziej rozwojowy segment rynku). Tego nie ma w żadnym dużym kraju UE. Trzeci z kolei bank będzie trzy razy mniejszy niż pojedynczo dwa pi...
    • Fuzje w IV RP są zabronione.Powołac komisję śledczą...
    • Polityczna wojna na polu systemu bankowego przyniesie straty. Zapłacimy za to wszyscy bo jesteśmy obywatelami kraju zadłużonego i bezpośrednio ponosimy ciężary obsługi tego długu. Jedynym racjonalnym kierunkiem jest rozwój swobodnego rynku bankowego i jego konkurencyjność.
    • "Virgin Express"? Cos dla Billa Clintona albo Woody Allena!
    • nawet jak nałożą 25-procentową karę, to i tak bank sobie to "odbije" przez podwyżki usług - chociaż z drugiej strony PKO SA i tak już jest drogie, więc ilość klientów może im tylko dodatkowo spaść (pomijając tych, którzy byli wczesniej w BPH i widząc dziadostwo panujące w PKO SA sami odeszli)
    • Smutne to. Mialem nadzieje ze Mikosz bedzie bardziej wolnorynkowy.
    • co na to Janek Krzysiek Bielecki z Pekao SA i Rysiek Petru z BPH ?! zarówno Janek Krzysiek Bielecki prezes Pekao SA i Rysiek Petru,głowny ekonomista z BPH,to kolesie Leszka Balcerowicza ,a Balcerowicz,to prócz dzisiaj posadki w NBP,tatuś i członek Rady CASE,zaś Petru,pracownik tejże prywatnej fundacji Lesia Balcerowicza,założonej w 1991,rocznie wydajacej ca 5 mln.złotych - do nich związkowcy sie zwróćcie. Swoją drogą co mają powiedzieć biedni Polacy ?! Jakie związki zawodowe wie...
    • jako zwykly obywatelk RP jestem przeciwny fuzji BPH z wyjatkowo uciskajacym pracownikow Pekao i tworzeniem kolejnego glinianego tytana z centrala w brzydkiej warszafce.
    • Fuzja? A właściwie dlaczego by nie ?... Mogłaby to być - poza "zwykłymi" korzyściami - także droga do zakończenia sporu z Eureko (E. mogłoby dostać swoją, obiecaną wcześniej, pulę akcji - a i tak pozostałoby akcjonariuszem mniejszościowym)
    • Brzmi jak dobry zart. Jesli sa jakies problemy ze zwiazkami we Wloszech to nic w porownaniu z balaganem w USA. To wlasnie zwiazki doprowadzily do krachu na rynku samochodowym w Stanach. Prawda jest ze politycy nie chca rozmawiac ze zwyklym wyborca, wola zorganizowanego, ale fakt pozostaje faktem. Jesli ktos przez 25 lat przykreca jedno kolo do nowego samochodu i dzieki zwiazkom dostaje za to 23$ na godzine plus wszelkie swiadczenia emerytalne i zdrowotne ile musi dostac pracownik zakladajacy ...
    • Polsko, witaj w naszej Unii. 6000 pracowników na zieloną trawkę ale oczywiście w zgodzie z procedurami. Najważniejsze są zyski i ich transfer do bogatych krajów starej Unii. Polska to kraj podbity.
    • To kto teraz pod Trybunał Stanu? Komisja Europejska? Panie Giertych, do dzieła!
    • Francuska enegetyka jest najlepsza na swiecie i ... panstwowa. Francuzi w pelni doceniaja strategiczne znaczenie energetyki i dlatego ani sni im sie prywatyzacja waznych zakladow. Takie przestepstwo, jak sprzedaz STOENU przez Kaczmarka, SLD, niemieckiemu EON pomimo ze mial pozwolenie od sejmu na sprzedaz tylko 15% akcji, w pale sie nie miesci. Koncentracja branzy nastepuje na calym swiecie, natkomiat Urzad do ochrony konkurencji w Polsce bardzo skutecznie blokuje konsolidacje ...
    • Wszystko slicznie Janusz. Tylko jakos nikt nie mowi, ze to nie jest problem wielkosci organizmu bankowego jaki bedzie dziala w Europei, bo na to fuzja w Polsce ma niweielki wplyw, tylko jest to kwestia stopnia koncentracji rynku w Polsce. Lokalnego monopolu, duopolu, oligopolu czy innego modelu rynku bankowego jaki bedzie w Polsce. Wszak i BPH i Pekaos, za chwile beda juz tylko siecia okienek sprzedazowych i pytanie czy bedzie do wyboru xsieci, czy x minus 1 i jak to wplynie na dostepno...
    • Najpierw tekst: "Działa w 16 krajach europejskich, w tym od miesiąca w Polsce jako [b]Gruper.pl[/b]." A potem: Wejście do Polski amerykańskiego giganta to kiepska wiadomość dla rodzimych klonów - serwisu [b]Gruper.pl[/b], w który zainwestował m.in. Marek Borzestowski" Zdecydujcie się, czy Gruper to przejęta spółka, czy konkurent. Podpowiedź: to drugie ;)
    • ta fuzja powinna się dokonać, Marcinkiewisz się kompromituje
    • Ekonomiczny socjalizm PIS u nie zana granic Ciekawe co wymyśla po wyborach
    • Idea połączenia Pekao SA i BPH SA jest taka, że jeśli Pekao SA generuje zysk netto w wysokości 1,5 mld zł, a BPH SA 1 mld zł, to po konsolidacji, po zwolnieniu kilku kolejnych tysięcy pracowników nowy bank będzie generował 3 mld zł zysku netto. Pinokia są szczwane i wiedzą, że 500 mln zł piechotą nie chodzi (125 mln eur). Pazerne pinokia zrobią wszystko, żeby doprowadzić do fuzji Pekao SA i BPH SA, bo ich nadrzędnym celem jest wypompować z Polski tak dużo kasy jak się da, w najkrótszym ...
    • Fuzja musi byc. Powstanie MEGA POLSKA FIRMA, ktorzy kazdy Polaka moze byc dumni!

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się