Forum Praca Praca
ZMIEŃ
      humanistyczne

    humanistyczne

    (10 wyników)
    • To mit, że nie ma perspektyw po humanistycznych studiach. Oto kilka porad, gdzie mogą znaleźć dobrą pracę za fajne pieniążki humaniści po studiach humanistycznych. Nie dajcie sobie wmówić, że jesteście gorsi i że nie ma dla Was pracy! [b]Kulturoznawstwo:[/b] Kulturoznawcy są poszukiwanymi pracownikami w muzeach, teatrach, galeriach, kinach, domach kultury, NGO, administracji, agencjach PR i reklamowych, mediach i placówkach naukowo-badawczych. [b]Politologia:[/b] Absolwenci politologii ...
    • Co ciekawe: w tych śmiesznych zawodach, w których preferują humanistów-jakieś media, rekalmy, PRy itp. bzdety w ogóle nie wymaga się wiedzy, tylko jakieś umiejętności: językowe, interpersonalne, prezencja itp. Nie ma chyba pracy, oprócz nauczania, w której wiedza którą zdobyłem byłaby do czegoś przydatna. Albo masz predyspozycje albo nie. Teoretycznie ktoś ze średnim może się bardziej nadawać niż z wyższym, a więc nie warto kończyć humanistycznych.
    • w cenie. Podstawy prawa, filozofii, ekonomii, socjologii, nauki o polityce. Umiejetnosc prowadzenia dyskusji, argumentowania, plynnego wyslawiania sie, wyciagania wnioskow, dokonywania kompleksowej analizy sytuacji. Taka osoba, dodatkowo znajaca biegle dwa jezyki obce, powinna byc rozchwytywana na rynku pracy.
    • Tracę powoli nadzieję, w gazetach zero ofert, w internecie garstka - wysyłam cv i nic, cisza. Jako absolwentka studiów dziennych nie mam wiele doświadczenia, ale znam jezyki, szybko się uczę. Sama juz nie wiem... Chodzić samemu i się prosić? Jak? Gdzie? Humaniści (historycy sztuki, kulturoznawcy, etnografowie) - jak sobie radzicie? Ratujcie!
    • nie idzcie ta droga!!!!!!
    • Skonczylam studia humanistyczne. Z doswiadczenia wiem, ze nie nadaje sie do pracy w biznesie. Nie potrafie uporczywie komus wchodzic w dupe, nie potrafie udawac ze wszystko od firmy jest najlepsze, nie znosze stresu itp...Czasami mam wrazenie, ze nie nadaje sie do niczego. Nie potrafie sie odnalezc na rynku pracy..Caly czas mysle jakiej pracy mam szukac? Wcale nie chodzi mi o wynagrodzenie finansowe. Chcialabym tylko miec prace, ktora by mnie interesowala. Moze ktos potrafi mi cos do...
    • Awantura o krzyż to igrzyska dla plebsu/motłochu, któremu można taki głodny kawałek wcisnąć kamuflując podwyżkę podatków przez komunistów, których boss obiecał je obniżyć. Sterowanie plebsem jest banalne, wystarczy napuścić na siebie dwa wściekłe psy i ludzie będą oglądać jak się gryzą (mohery kontra postEMpowy motłoch w postaci studentów kierunków humanistycznych i bezrobotnych) nie zauważając faktu, że w tym samym czasie ktoś (RzONt) ich okrada. To tak samo jak sztuczny przepych w tramwaju ...
    • Praca(8)

      Witam,mam pytanie-jestem w gimnzazjum... Zastanawiam sie nad dwoma profilami sportowym(siatkowka) lub humanistyczny. Interesuje mnie jaka moge zdobyc prace po profilu sportowym i po awfie.. bo podobno po awf-ie kiepsko placa... ale rozumiem,pieniadze to nie wszystko. :))
    • to nie do pomyslenia, ze tyle osob konczy humanistyczne kierunki na Uniwersytetach i potem nie moze znalezc pracy pokrewnej z ich zawodem
    • witam mam wyzsze wykształcenie (humanistyczne),28 lat, kawaler,mam już dość wysyłania aplikacji, dzwonienia, proszenia, pytania- jestem zmęczony. Czekam z nieklamaną niecierpliwością na propozycie (o etyce zapomniałem). Pozdrawiam
    Pokaż wątki z forum:

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się