Forum   jeziora

jeziora

(1967 wyników)
  • Podczas dzisiejszej przejażdżki rowerem w okolicach ulicy Spokojnej i Fabrycznej, zauważyłem ciężko pracujących panów, którzy wycinali chaszcze otaczające jeziorko fabryczne. Stwierdzili, że docelowo ma tu być park, niestety nie byli w stanie określić jakiegoś wiążącego terminu jego powstania (odpowiedź dokładnie brzmiała a h..... go wie :-). Czy może ktoś z forumkowiczów wie coś więcej na ten temat?
  • co teraz? moze ryby wpuscic od nowa???
  • Hej! Jesli ktos wybiera sie nad to wspaniale jeziorko, to polecam pensjonat mojej przyjaciolki (Polki, ktora wyszla za Niemca) w okolicach Wasserburga, niedaleko Lindau. Szczegolnie przydatne moze to byc dla tych, ktorzy nie znaja niemieckiego. Zeby nie robic wiecej reklamy, szczegoly podam zainteresowanym bezposrednio na priva. Moni
  • Musiał wypłynąć najdalej ze sto metrów od brzegu, dalej nikt by go nie usłyszał. Zarypiasta wyprawa, gościu jeszcze bardziej.
  • Pamiętam jak ojciec w Strzeszynku łowił dwu kilogramowe leszcze. Na brzegach były często spotykane raki co świadczy o ideavlnej czystości. Wraz z rozbudową okolicznych dzielnic jezioro zaczęło zamierać i tyczy się to również Jeziora Kierskiego. Jestem za wydaniem totalnej wojny osiedlom, które nie kontrolują odpływu ścieków...
  • Zbliża sie gorący weekend i zastanawiam się gdzie w pobliżu Wrocławia jest jakieś fajne jezioro nad którym można się poopalać i popływać. Oprócz zalewu mietkowskiego który jest trochę daleko. Za każdą informację dziękuję
  • Roopkund to odcięte od świata jezioro w wyższych partiach Himalajów. Leży na wysokości 5029 metrów. Widziane z lotu ptaka wygląda pięknie – błękitna plama na tle szarych skał. A jednak ta spokojna tafla wody skrywa prawdziwy koszmar.
  • ale sensacyjny tytuł gazeto
  • 21-letni Joshua Seater wybrał się ze znajomymi nad wodę, by się napić na łonie natury. Nieodłącznym elementem picia jest pozbywanie się go z organizmu, więc rozweselony chłopak stwierdził, że wysika się do zbiornika wodnego. I na tym historia mogłaby się skończyć, gdyby nie fakt, że Joshua został nagrany na kamerę, a zbiornik zaopatrywał część Portland w wodę pitną. Specjaliści zgodnie twierdzą, że taka ilość moczu w tak wielkim zbiorniku wodnym nie ma szans w jakikolwiek sposób zagrozić zdr...
  • Wybralismy się nad nasze Jezioro. Po chwili spędzonej na plaży ruszyliśmy zarzyć kąpieli w wodach Jeziora. Jakież było moje chwilowe przerażenie, gdy wynurzyłem sie obok pływającego psa. Nota bene pies wcale nie reagował na krzyki właścielki nakazującej mu powrót na brzeg i bawił się świetnie. Moje przerażenie nie było spowodowane lękiem na widok psa. lecz samym pojawieniem się psa wśród kąpiących się. Jest to dopuszczalne w Polsce ? W Kornwalii wyprowadzenie psa na plażę dla ludzi k...
  • Może któraś z Was już była w tym roku? Gdzie jest w miarę ładnie, czysta woda i można blisko podjechać?
  • wreszcie będzie jakaś porządna woda na lato w pobliżu krakowa, wsio ryba jak sie bedzie nazywać, choć większość zna to miejsce jako świnna Poręba
  • A na czym te monitorowanie polega? Tak se patrzycie na lustro wody?
  • Poszukuję do wynajęcia w terminie 5-19 lipca, domu z zadaszonym tarasem nad samym jeziorem, w grę wchodzą Mazury, Warmia lub Kaszuby. W domku powinny być minimum 3 sypialnie i 2 łazienki oraz miejsce parkingowe.
  • Bardzo sie ciesze ze w Olsztynie tyle zmienia sie na lepsze, nowe inwestycje to ratunek dlatego miasta. Faktycznie czasami sa pewne niedociagnoecia ale gdzie ich nie ma ? Najwazniejszy jest efekt finalny i to ze dzieki tym inwestycjom idzie do przodu, a nie sie uwstecznia tak jak to bylo wczesniej. Jezdze duzo po Polsce, po swiecie rowniez. Wiele brakuje Olsztynowi do miast zachodnich Panstw, jednak w Polsce to miasto jedno piekniejszych i piekniejacych, ale nie docenianych nie wiadomo dlacz...
  • Czy ktoś wie ile będzie wynosila [b]opłata za łowienie ryb [/b]na "machowskim" ??? Słyszałem, że 100 złotych miesięcznie - [b]mam nadzieję, że to żart !!![/b]
  • A trenerzy i zawodnicy nadal nawet na konferencji prasowej mówią Siarka Tarnobrzeg a nie Jezioro...he he kto wymyślił tą nazwę, kto to po tylu latach zmienił. Dla mnie też była jest i będzie Siareczka TBG a nie jakieś bajoro.
  • a w tym czasie na Krzywym jazgot silników nie do zniesienia :-(
  • pls o podpowiedź, fajnie zeby było blisko jezioro + jakieś dodatkowe atrakcje dla dzieci, coś do zwiedzania, plac zabaw, zoo ... ??

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się