Forum Zdrowie Zdrowie
ZMIEŃ
      nieprzyjemny zapach z ust

    nieprzyjemny zapach z ust

    (8 wyników)
    • od dłuższego czasu mam nieprzyjemny zapach z ust. z rana jest masakra,po wypiciu mleka to samo, ogólnie to non mam nieciekawy oddech wstyd już sie odezwac do do kogoś.( chyba gniję od srodka) proszę o radę co mógł bym zrobić czy wogóle mozna sie z tego wyleczyć?????
    • Witam wszystkich dzisiaj postanowiłem się zalogować i zadać do was pytanko odnośnie nie przyjemnego zapachu z ust,po zjedzeniu tlustego czy wypicie mleka najbardziej jest dokuczliwe.Bardzo mi to przeszkadza jak z kimś rozmawiam i widzę ze ta osoba się odsuwa odemnie.Gumy do Żucia czy jakieś cukierki oczywiście nie zdają egzaminu. proszę was o pomoc.
    • Mam nieprzyjemny zapach z ust zwlaszcza p ozjedzeniu nabialu .Czy mam chora watrobe? Nawet jak umyje zeby
    • Juz nie wiem co robic!!!Od pewnego czasu odczuwam w ustach nieprzyjemny smak,mimo tego że wszystkie ząbki mam zdrowe.Zmieniłam nawet dentyste żeby się upewnić!!!Lekarz powiedział, że "klapka"poprzedzająca wejscie do żołądka sie nie zamyka i caly kwas cofa się, stąd to nieprzyjemne uczucie.Przepisał mi tabletki Ortanol(na 4 tygodnie),biore je juz ponad 20 dni i nie widzę poprawy. Poradzcie cos bo zbliżają sie wakacje a ja nie chcę powalać swoim oddechem!!!Może ktoś miał coś takiego??Z góry dzi...
    • Moze ktoś tez boryka się z takim problemem tj. z nieprzyjemny zapch z ust. Dodam ze dbam o higienne jamy ustnej i wszystkie zęby mam wyleczone. Mimo to od 2 miesięcy mam bardzo przykry zapach z ust. Moze powinnam zrobic badania ale jakie?
    • W jednym z programow telewizyjnych widzialam jak dietetystka kazala pokazac jezyk chlopakowi z nadwaga. Z jezyka odczytala, ze chlopak ma zmienne stolce, gazy w zoladku i nieprzyjemny zapach z ust! Jezyk rzeczywiscie byl grubo oblozony, szczegolnie jego tylnia czesc i mial glebokie bruzdy. Czy ktos slyszal cos na ten temat? Wiem ze lekarz czasem kaze pokazac jezyk, ale nie w sprawach zoladkowych.
    • Mam okropny problem spowodowany nieprzyjemnym zapachem wydobywajacym sie z moich ust. Moze ktos wie w jaki sposob mozna sie tego pozbyc ?. Mycie zebow skutkuje tylko chwilowo.Pewna ulge daje tez zucie gumy, ale chyba jest jakis sposob na wyleczenie tego smrodu.Bardzo prosze o porade.
    • Ostatnio po usunięciu zęba, stomatolog przepisał mi antybiotyk (Dalacin C 300mg). Język jest obłożony na biało na całej powierzchni. Czy to grzybica, jakie badanie zrobić i jak ją leczyć? Do laryngologa czeka się 2 miesiące. Chciałabym zacząć działać jak najszybciej. Już wcześniej miałam grzybicę na języku, i po leczeniu jego wygląd się nie zmienił.
    Pokaż wątki z forum:

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się