Forum   seksuolog

seksuolog

(36 wyników)
  • Cześć mam taki problem... otóż od tabletek anty straciłam praktycznie czucie w pochwie :( Kilka miesięcy od pierwszej tabletki zanikło, prawie z dnia na dzień. Brałam tabletki jakieś 5 lat, teraz ze względu na to oraz inne niepożądane skutki, nie biorę juz prawie 4 lata. Czucie niestety nie powróciło :/ Pytałam ginekologa, badałam hormony, zmieniałam tabletki... Niby wszystko ok, ale nie jest ok. Czy w takim razie odpuścic sobie ginekologa i nie szukać pomocy w ciele, tylko może raczej w g...
  • witam, czy ktoś poleca seksuologa bądź wie gdzie w Wawie odbywają się spotkania anonimowych seksoholików? dziękuję za informacje.
  • Szukam poradni seksuologa z kasy chorych w okolicy Tychów lub Katowic i niemogę znaleść wogóle czy mają podpisane z narodowym funduszem bo prywatnie to tylko można pomarzyć wizyta 100zł a poradnia internetowa 50 zł, leczenie w Polsce to tragedia! nie tylko finansowa.
  • ?
  • Mój mąż (lat 25) od niedawna ma problemy z erekcją. Tzn, zaczynamy się kochać, jest fajnie, aż nagle - klapa. Po prostu przestaje mu stać... Nie wiem, co zrobić z tym fantem, dbam o to, żeby było fajnie, staram się zaskakiwać, pytam, jakie ma pragnienia, chcę je spełnić. Nie wiem, gdzie może tkwić przyczyna. Przyjmę wszystkie rady z wdzięcznością. Ponieważ sami chyba nie damy rady, musimy odwiedzić seksuologa - w krakowie. Znacie kogoś fajnego i dobrego?
  • Poszukuje dobrego/doswiadczonego seksuologa w Warszawie- czy ktos z Panstwa moglby kogos polecic /ew. podac namiary na kogos sprawdzonego i godnego polecenia? z gory dziekuje pozdrawiam
  • poleććie mi jakiegoś seksuologa dobrego we Wrocławiu
  • bardzo prosze o informacje, czy komus udalo sie pozbyc tej dolegliwosci przy pomocy seksuologa. od prawie 4 lat mamy z mezem ten problem i jest coraz gorzej, mimo ze z pozoru wszystko jest w porzadku. od dluzszego czasu nie mozemy sie po prostu kochac, tak silny odczuwam bol juz na samym wstepie. przyczyny fizyczne wyeliminowalam (zadnych infekcji), zele nie dzialaja i chcialabym trafic do dobrego lekarza, najlepiej we wroclawiu. czy ktorejs z Was skutecznie pomogl seksuolog? moze znacie jaki...
  • Witam ! Dziewczyny znacie dobrego seksuologa w Katowicach lub ościennych miastach ?
  • Witajcie. Mam wielki problem i nie wiem jak sobie mam z nim poradzić? Może któraś z was już to przeżywała, a mianowicie: po urodzeniu drugiego dziecka nie czuję żadnego pociągu seksualnego. Seks mógłby dla mnie nie istnieć. Na myśl o współżyciu przechodzą mi ciarki. Chciałabym aby było inaczej. Chciałabym polubić seks, tylko jak to zrobić? Czy jak pójdę do lekarza to on mi coś doradzi, da jakieś lekarstwa, czy wyśle na jakąś terapię? I czy wogóle coś ze mnie jeszcze będzie? Mąż si...
  • szukam dobrego seksuologa w Warszawie. mozecie mi napisac gdzie przyjmuja Starowicz, Izdebski lub inni znani?
  • witajcie, ja w zasadzie jestem facetem, ale zwracam sie do Was z prosba o pomoc w imieniu mojej dziewczyny. Otoz oboje jestesmy jeszcze przed trzydziestka. Znamy sie dosc dlugo i jakis czas temu rozpoczelismy wspolzycie. Jestesmy dosc wyzwolona para, dzieki czemu potrafimy swobodnie rozmawiac na tematy zwiazane z seksem rowniez w bialy dzien. Dzieki temu mamy nadzieje rozwiazac nasz problem. W czym problem? Moja partnerka nie odczuwa nic, gdy jestem w niej. Po prostu nie czuje absolu...
  • Witam wszystkich mam taki problem z ktorym nie potrafie sobie juz radzic. Jestesmy z mezem 3 lata po slubie , nasze dziecko ma dwa latka . Dodam że od jakiegos roku nie mam ochoty na sex zupelnie go brak , najgorsze jest to ze maz nalega a mnie denerwuje to ZE mnie przytula caluje czuje sie jakbym byla uczulona na dotyk nie daje mu sie dotknac od jakiegos miesiaca o sexie nie ma mowy poprostu nie potrafie sobie z tym poradzic. Czy wiecie moze gdzie zglosic sie z tym problemem bo nie sadze by ...
  • pozdrawiam
  • Razem z żonom mamy poważny problem który spędza mi sen z powiek. Żona straciła popęd seksualny.Odrazu wykluczam dwie najbardziej oczywiste przyczyny spadku libido żony: - Nie jest to zmiana spowodowana urodzeniem dziecka. Dziecko owszem mamy ale jeszcze 2 lata po porodzie wszystko bylo bardzo dobrze - Antykoncepcja hormonalna. Owszem od 5 m-cy zona stosuje, ale spadek jej zapotrzebowania na seks pojawil sie duzo wczesniej czyli przynajmnie 1 rok temu. Jej to zupełnie nie przeszkadza z...
  • Nie wiem co ze sobą zrobić i jak sobie pomóc :( Ale od początku: odkąd pamiętam miałam zawsze bardzo duży popęd seksualny - już jako dziecko musiałam się masturbować żeby sobie ulżyć. Robiłam (i robię) to tylko w jeden sposób - wkładam poduszkę między nogi i wykonuję ruchy jak w czasie stosunku - w dodatku zawsze z pełnym pęcherzem. Efekt jest taki, że moja łechtaczka jest kompletnie niewrażliwa na inny sposób stymulacji. Chyba nigdy nie miałam orgazmu w czasie normalnego stosunku (a m...
  • Szukam dobrego seksuologa w Łodzi- problem dyspaurenia. Jeśli ktoś się leczył z tego powodu to proszę o kontakt.
  • WAŻNE!! Proszę o pomoc osoby które miały lub mają pochwicę. Może znacie lekarza z poznania jakiegos dobrego specjalistę. słyszalam też o takim sprzecie do rozciągania podobno jest dostepnmy na zachodzie a dczy w polsce rownież??? bardzo prosze o pomoc. moj stan jest beznadziejny. jestem z tym samym wspaniałym facetem już 6 lat od 3 miesięcy jestesmy malzenstwem niestety nigdy nie wspolzyliśmy. jestem juz na skraju zalamania, czuje sie orsza beznadziejna, inna niz wszystkie dziew...
  • Szukam sprawdzonego specjalisty seksuologa z Bydgoszczy-sprawdzonego!!!!!!!!!!!!
  • Może ktoś wie, czy jest szansa na skorzystanie z porady seksuologa w ramach świadczeń NFZ?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się