01.07.18, 15:15
a skoro lipiec, to lipy smile

https://picload.org/image/dlgograr/dsc_0911.jpg
Obserwuj wątek
      • m.maska Re: Lipiec... 02.07.18, 10:40
        al-szamanka napisała:

        > A lipy kwitly w Hiszpanii, gdy tam bylysmy, czyli pod koniec maja.
        >
        >

        A bo to powyzej to wlasnie hiszpanskie lipy te majowe smile
    • a74-7 Re: Lipiec... 01.07.18, 16:30
      33 stopnie.
      SusHi nas , bo dawno nie mielismy takiej suszy....wink
      Tamiza w czasie odplywu w Old Isleworth wyglada tak:
      w prawohttps://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/ue/ka/ax5j/DpNQVoxPEe0U7agyGB.jpg
      w lewo https://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/ue/ka/ax5j/NgRC2yK8iIf62Fto7B.jpg
      i po kamyczkach...
      https://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/ue/ka/ax5j/zB6wcFF19uTwtv9z7B.jpg
      sucha stopa Sasza szedl na drugi brzeg....
    • a74-7 Re: Lipiec... 01.07.18, 21:15
      Ale zwroc uwage- w miare czyste dno rzeki, czego nie mozna powiedziec o Wisle np.
      Tamiza to rzeka ,ktora dwa razy dziennie plynie w dwoch kierunkach - przyplyw i odplyw regulowany czasem( nazwa juz na to wskazuje) wiec lodeczki plywaja regularnie,poziom podnosi sie o kilka pieter.
      Rybki plyna do morza i wracaja ;-D smile
      • m.maska Re: Lipiec... 04.07.18, 10:21
        Musiala odpuscic, poszla na wschod do Polski - a ja wrocilam do Germanii i tutaj juz nie wyglada tak uroczo smile
        Jakos tak w tym roku mam, ze tam gdzie jestem pogoda nie dopisuje big_grin
    • a74-7 Re: Lipiec... 05.07.18, 22:18
      Jak tam u was pogoda trzyma?
      Musze przyznac ,ze nasza niczego sobie , mediterraneo non stopsmile
      Tylko jakas q...a zielona trawke zae...la
      https://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/ue/ka/ax5j/haT6yvrLH12erlAijB.jpg
      Bardzo prosze po grzecznosci o oddanie trawki i kaczorka ,inaczej bede zmuszona wyciagnac konsekwencje, co nie bedzie ani grzeczne a tym bardziej mile dla zlodzieja.
        • al-szamanka Re: Lipiec... 06.07.18, 06:18
          Wczoraj miałam w pracy saunę, a gdy wróciłam pod wieczór do domu, tu lunęło... i leje nadal.
          Mam nadzieję, że nocny dyżur wietrzył całą noc i dzisiaj będzie znośnie... to wytrzymam, bo jest to mój siódmy dzień pod rząd.
          • rena-ta49 Re: Lipiec... 06.07.18, 12:25
            al-szamanka napisała:

            > Wczoraj miałam w pracy saunę, a gdy wróciłam pod wieczór do domu, tu lunęło...
            > i leje nadal.
            > Mam nadzieję, że nocny dyżur wietrzył całą noc i dzisiaj będzie znośnie... to w
            > ytrzymam, bo jest to mój siódmy dzień pod rząd.
            >
            >

            Wczoraj u mnie też był ukrop.dzisiaj od rana pochmurno.
            Godzinę temu lunęło,ale to zbyt mało.W dalszym ciągu duszno.
    • a74-7 Re: Lipiec... 07.07.18, 16:44
      https://static.standard.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2018/07/07/13/prideparade0707-4.jpg?width=1368&height=912&fit=bounds&format=pjpg&auto=webp&quality=70
      Goraco!!! Ponad 30 stopni....
      Pride Parade okazala sie sukcesem ,okolo milliona ludzi wyszlo na ulice
      www.mirror.co.uk/news/uk-news/pride-london-2018-thousands-gather-12871144
      • a74-7 Re: Lipiec... 10.07.18, 22:14
        Sto samolotow lecialo w roznych formacjach , a gawiedz w liczbie 70tysiecy ogladala spektakularny przelot smile
        Mnie stary wywiodl w pole i ogladalam z Richmond Park .....;-D big_grin
    • m.maska Re: Lipiec... 13.07.18, 16:17
      Booooosz, ja nawet nie zauwazylam, ze to dzisiaj trzynasty i do tego piatek... jak do tej pory nic sie pechowego nie wydarzylo - wiec dowodzi to tylko tego, ze jest to taka sama data jak kazda inna... nawet pogoda jest.
    • a74-7 Re: Lipiec... 13.07.18, 17:57
      Mialo padac, ale odpuscilo...27 stopni,sucho jak pieprzsmile
      Juz kolejny dzien ogladam wizyte Trumpa ...Wlasnie o piatej bedzie herbatka u Krolowej.
      • m.maska Re: Lipiec... 15.07.18, 11:36
        a74-7 napisał:

        > Mialo padac, ale odpuscilo...27 stopni,sucho jak pieprzsmile


        No i wlasnie z tej przyczyny - grilla dzisiaj odwolano - za goraco... moze w przyszlym tygodniu bedzie przyjemniej - kto chcialby w taki upal zblizac sie do rozgrzanych wegli...
        • a74-7 Re: Lipiec... 15.07.18, 12:17
          nie dziwie sie ,u mnie juz 33 st,a oficjalnie zapowiadaja 27 ,hehe.
          Beda hamburgery ,smaze na indukcyjnej w ogrodku,czyli szybko( cus zamiast grilla we dwoje ;-D big_grin big_grin)
          • a74-7 Re: Lipiec... 15.07.18, 15:56

            Nasze skromne
            https://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/ue/ka/ax5j/CKs9DasFfuvt1T0CoB.jpg
            Na czesc Trumpa ,ktory ponoc kocha hamburgery (wysyla po cichu czlowieka z ochrony do Mc Donaldsa zeby mu kupil burgera)smile
            Lubi, nie lubi , ale potrafi zareklamowac amerykanski biznes ;-D
    • a74-7 Re: Lipiec... 15.07.18, 13:02
      Po raz pierwszy po pieciu latach bezczynnego siedzenia cebulek w ziemi - pieknie wystrzelily orientalne liliesmile
      Trzy kwiaty, nie sa perfect,ale dlugo kazaly na siebie czekac smile
      Zawdzieczamy to pewnie tej wyjatkowo suchej aurze.
      https://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/ue/ka/ax5j/p9Nub3oUv3E8DW940B.jpghttps://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/ue/ka/ax5j/IG1UILUGco3ldosQjB.jpg
      • al-szamanka Re: Lipiec... 15.07.18, 18:00
        a74-7 napisał:

        > Po raz pierwszy po pieciu latach bezczynnego siedzenia cebulek w ziemi - piekni
        > e wystrzelily orientalne liliesmile
        > Trzy kwiaty, nie sa perfect,ale dlugo kazaly na siebie czekac smile
        > Zawdzieczamy to pewnie tej wyjatkowo suchej aurze.
        > https://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/ue/ka/ax5j/p9Nub3oUv3E8DW940B.jpg
        > https://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/ue/ka/ax5j/IG1UILUGco3ldosQjB.jpg

        Lubię jak po latach coś się jednak pokazuje. Moja mini-orchidea zakwitła po trzech latach i tylko dlatego, bo jej zagroziłam, że wywalę ją na śmietnik jeśli się nie weźmie w garść.
    • a74-7 Re: Lipiec... 17.07.18, 18:53
      chemtrails namalowaly na niebie chmurki,teraz nawet zaciagnelo sie na szaro...3 stopnie w dol.
      Ale od jutra temperatury znowu zaczynaja sie piac w gore.....
      https://static.standard.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2018/07/06/08/hotweather0607b.jpg?width=1368&height=912&fit=bounds&format=pjpg&auto=webp&quality=70
    • m.maska Re: Lipiec... 21.07.18, 14:48
      Pogoda dzisiaj odpowiednia na grilla... grill to nie jest znowu tak powszednia imprezka, ostatni raz to bylo chyba przed dwoma laty - ale jest sporo do pogadania, tak wiec niech sie "kreci"...
      • al-szamanka Re: Lipiec... 21.07.18, 16:29
        m.maska napisała:

        > Pogoda dzisiaj odpowiednia na grilla... grill to nie jest znowu tak powszednia
        > imprezka, ostatni raz to bylo chyba przed dwoma laty - ale jest sporo do pogada
        > nia, tak wiec niech sie "kreci"...

        No tak, niech się kręci, byle nic z niego nie spadło wink
        • m.maska Re: Lipiec... 21.07.18, 20:54
          To byl idealny dzien na to zeby posiedziec na powietrzu podczas gdy kielbaski same sie grillowaly... okazja byla, pogoda byla - a teraz... teraz znowu leje - na czas imprezka sie skonczyla, zeby dotrzec jeszcze do domu sucha noga smile

          • al-szamanka Re: Lipiec... 21.07.18, 20:58
            m.maska napisała:

            > To byl idealny dzien na to zeby posiedziec na powietrzu podczas gdy kielbaski s
            > ame sie grillowaly... okazja byla, pogoda byla - a teraz... teraz znowu leje -
            > na czas imprezka sie skonczyla, zeby dotrzec jeszcze do domu sucha noga smile


            A co to tak furkocze?
          • a74-7 Re: Lipiec... 21.07.18, 21:41
            hehe, moj stary chcial swojego czasu tak grill, ale po sprawdzeniu u znajomych stwierdzil ,ze jest swietny do zdepilowania nog big_grin
            Nad bialym zuzelkiem , nie w plomykach grilujcie big_grin
            • m.maska Re: Lipiec... 21.07.18, 22:18
              Ale tak wlasnie mialo byc - na ogienku troche - potem dochodzily juz nad zuzelkiem...
              A dlaczego depilacja? przeciez nikt kole tego nie stoi... sie kreci...
              • a74-7 Re: Lipiec... 22.07.18, 10:49
                Stary kocha grillowac, miec kontrole;-D i takie tam...
                Kielbaski trzeba polozyc na grillu,przelozyc ,odwrocic i cus tam jeszcze ponoc...
                Jednym zdaniem- lubi 'Sie krecic' kolo grilla big_grin big_grin
                Ten typ opala mu nozki i juz big_grin big_grin
                Nie krytyka, a stwierdzenie faktusmile
          • rena-ta49 Re: Lipiec... 22.07.18, 08:38
            m.maska napisała:

            > To byl idealny dzien na to zeby posiedziec na powietrzu podczas gdy kielbaski s
            > ame sie grillowaly... okazja byla, pogoda byla - a teraz... teraz znowu leje -
            > na czas imprezka sie skonczyla, zeby dotrzec jeszcze do domu sucha noga smile
            >
            >

            Też wczoraj grillowałam, u nas od piątku pogoda idealna ,bez chmurek i deszczusmilesmile
    • a74-7 Re: Lipiec... 24.07.18, 10:00
      29 stopni slonce....smile)))
      Nie kazdy wie , ze Londyn mial swoja plazesmile
      www.dailymail.co.uk/news/article-5983699/When-life-beach-Amazing-pictures-carefree-scenes-forgotten-sand-middle-London.html
      • m.maska Re: Lipiec... 26.07.18, 14:39
        a74-7 napisał:

        > W tej chwili 35 stopni,przewiduja rekordowe 37 po poludniu....po raz pierwszy..
        > . uffff....
        https://thekiddsplace.com/wp-content/uploads/2014/07/water-drinks.jpg

        No tak komiecznie takie orzezwiajace drinki... u mnie tez "cieplo"... a jednak mimo wszystko o 3° chlodniej, chociaz czy ja wiem, czy to juz robi jakas wieksza roznice? zapewne tak - bo u mnie "na wiosce" nie ma tak scislej zabudowy.
    • a74-7 Re: Lipiec... 27.07.18, 14:54

      Wczoraj wieczorem polewalismy sie ze starym sikawka w ogrodku, jak male dzieci smile
      Stary spal cala noc w ogrodzie, na lezaczku wraz z kocia banda big_grin
      Mialo padac .Mialo byc chlodniej.
      Mialo....
      Dzis tez ...MA!sad
      Na patio 35 stopni ....
      Czestujcie sie ...prosto z Poolandii, znaczy siem - z Tesco big_grin
      https://fotoforum.gazeta.pl/photo/4/ue/ka/ax5j/sbAeuAKvba6J09mZcB.jpg
    • m.maska Re: Lipiec... 29.07.18, 11:14
      No, jesli najpierw w koncu maja zalapalysmy sie w Hiszpanii na przyjemny chlodek, potem kolejno goraco ominelo mnie najpierw w Niemczech potem w Polsce i potem znowu w Niemczech to teraz mnie dopadlo i nie ma jak od tego uciec... jak dlugo jeszcze?
    • a74-7 Re: Lipiec... 31.07.18, 10:48
      Gdyby sie ktos jednak wybieral w rejon Srodziemnomorza w sierpniu- raczej nie polecamsmile
      Beda bic rekordy w temperaturach ...Majorka ma ponoc osiagnac rekordowe 48stopni.
      "Spain's record high is 47.3C (117.14F) and Portugal's is 47.4C (117.32F), but these temperatures "could well be beaten", she added.

      "Southwest France could see temperatures locally top 40C (104F).

      "And 48C (118.4F) is possible across inland parts of Portugal and valleys of southern Spain".

      The all-time continental European maximum is 48C, recorded in Athens, Greece, in July 1977."
        • m.maska Re: Lipiec... 31.07.18, 14:37
          W sobote brat podrzucil mi botwinke z wlasnego ogrodeczka - robie dzisiaj chlodniczek... kupilam dzisiaj kwas chlebowy z ruskiego regalu, ale babciny byl lepszy.
          • m.maska Re: Lipiec... 31.07.18, 17:41
            Dzisiaj sie juz raczej nie zmobilizuje zeby wyjsc i jeszcze wsiasc do samochodu, ale moze jutro... u mnie nie ma, a potrzebuje, likieru z zielonego banana, zmiksowany z bitter lemon - dziala wspaniale przy takiej pogodzie takze wizualnie.

            Oj, w poprzednim poscie byla literowka - ale komentarz w kloace do tego postu tez juz byl...
            wiec przypomne, ze mozna ewentualnie poprzestac na Aperolu, ale ten nie ma tak orzezwiajacej barwy...
            • m.maska Re: Lipiec... 31.07.18, 17:45
              A skoro tak pilnie czytaja to dodam, ze w polaczeniu z sokiem ananasowym mozna otrzymac drinka, ktory kursuje pod nazwa: Green Summer

              4 cl Bols Green Banana
              4 cl Ananassaft
              12 cl Bitter Lemon
              • al-szamanka Re: Lipiec... 31.07.18, 18:33
                m.maska napisała:

                > A skoro tak pilnie czytaja to dodam, ze w polaczeniu z sokiem ananasowym mozna
                > otrzymac drinka, ktory kursuje pod nazwa: Green Summer
                >
                > 4 cl Bols Green Banana
                > 4 cl Ananassaft
                > 12 cl Bitter Lemon

                Co Ty nieobytemu życie będziesz utrudniać, pisząc o Bols Green Banana, albo o podobnym Pisang Ambon. Przecież toto już Aperolem tak zafascynowane było, że spać po nocach nie mogło, a zobaczywszy wreszcie w Monachium wpadło w taki zachwyt, że przez parę dni o tym pisało... bo niezwykle to dla toto było, jak niegdyś szklane paciorki dla plemion środkowoafrykańskich.
                • a74-7 Re: Lipiec... 31.07.18, 18:43
                  Oj tam Aperol, to oslodzona wersja Campari, wersja dla dzieci smile
                  Nie ma to jak klasyk Campari o pieknej barwie z larwy zyjacej na opuntii;nie dla mieczczakowwink
                  • al-szamanka Re: Lipiec... 31.07.18, 18:53
                    a74-7 napisał:

                    > Oj tam Aperol, to oslodzona wersja Campari, wersja dla dzieci smile
                    > Nie ma to jak klasyk Campari o pieknej barwie z larwy zyjacej na opuntii;nie
                    > dla mieczczakowwink

                    Tak tu sobie o drinkach piszemy, że aż apetyt mnie naszedł... idę nalać sobie Caipirinha - słupek będzie miał zajęcie w szukaniu co to.
                        • al-szamanka Re: Lipiec... 01.08.18, 09:21
                          m.maska napisała:

                          > No to... pod ten goracy czas - ja jednak Green Summer - bo jeszcze mam 1/3 flas
                          > zki zielonego banana...


                          No jak się ma tyle okazji do drinkowania to prost!!! smile
                          • al-szamanka Re: Lipiec... 01.08.18, 09:29
                            al-szamanka napisała:

                            > m.maska napisała:
                            >
                            > > No to... pod ten goracy czas - ja jednak Green Summer - bo jeszcze mam 1/
                            > 3 flas
                            > > zki zielonego banana...
                            >
                            >
                            > No jak się ma tyle okazji do drinkowania to prost!!! smile


                            Hahaha, hihhihi.
                            • m.maska Re: Lipiec... 01.08.18, 10:17
                              Jasssssne.... kilka dni temu kupilam nowa lodówe, nie dlatego zeby mi poprzednia podczas upalow padla, ale uznalam, ze juz czas na zmiane i to nie byl zbyt fortunny moment. Trzeba bylo jednak poczekac na nieco chlodniejszy dzien - ale mam to juz z glowy i duzo miejsca na napoje chlodzace.
                    • a74-7 Re: Lipiec... 31.07.18, 21:23
                      "słupek będzie miał zajęcie w szukaniu co to."
                      slupek - zawsze slupkiem zostanie , jak zwykle bedzie wiedzial wiecej z teorii;-D
                      Co nie wyczyta, to wyfantazjuje wink


                      • al-szamanka Re: Lipiec... 31.07.18, 21:27
                        a74-7 napisał:

                        > "słupek będzie miał zajęcie w szukaniu co to."
                        > slupek - zawsze slupkiem zostanie , jak zwykle bedzie wiedzial wiecej z teori
                        > i;-D
                        > Co nie wyczyta, to wyfantazjuje wink

                        Hehe, już raz była ebola w Rzymie, przypadek w 100% utajniony przez rząd... ale słupek wiedział.
      • al-szamanka Re: Lipiec... 31.07.18, 18:37
        a74-7 napisał:

        > Gdyby sie ktos jednak wybieral w rejon Srodziemnomorza w sierpniu- raczej nie
        > polecamsmile
        > Beda bic rekordy w temperaturach ...Majorka ma ponoc osiagnac rekordowe 48stopn
        > i.

        Kiedyś w Maroko miałam we wrześniu 52°C... pierwsze dni były zabójcze, a potem siem przywykło.
        • a74-7 Re: Lipiec... 31.07.18, 18:45
          Kolega pojechal do Dubaju, wyskoczyl z samolotu na tarmak ( dzialo sie to 25 lat temu) i mu okulary zaparowaly smileBylo tylko 42 stopnie.
          • m.maska Re: Lipiec... 31.07.18, 18:54
            Boooosz jak sobie przypomne jak wyladowalam na Malcie, wieczorem, otworzyli wyjscie i buchnelo od plyty lotniska - to bylo wlasciwie przygotowanie na to co czekalo mnie przez nastepnych 14 dni... 42° codziennie.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka