Dodaj do ulubionych

sposoby na odstresowanie...(2)

02.06.05, 18:41
1. spacer z bliska osoba (co najmniej godzinny, najlepiej po wyludnionych
ulicach w swietle zachodzacego slonca)
2. relaksujaca kapiel w babelkach
3. sobotni wieczor z przyjaciolmi majacymi takie same poczucie humoru, z
polska muzyka i smiechem do lez i bolu brzucha, az do bialego rana
4. niedzielna msza w polskim kosciele z tymi samymi wspanialymi ludzmi
5. przejazdzka pietrowym autobusem poprzez wioski Somerset (koniecznie
siedzac na pietrze i z przodu!)
6. popoludnie w sloncu w ogrodku oslonietym przed wiatrem, obiad, potem deser
(najlepiej lody)
7. pozne popoludnie na kawulcu i Guinnesie z kumplami w pubie
8.... cd moze nastapi :)

To wszystko przydaloby mi sie teraz... Ale nie co dzien swieto, jak ja mam
OFF to ktos inny nie ma... Ech...

Usciski z deszczowego W-s-M.
Obserwuj wątek
    • mi.ka.n Re: sposoby na odstresowanie...(2) 02.06.05, 18:54
      Proste i do zastosowania prawie na poczekaniu dla kazdego.Ty widzę stosujesz
      sie do nich.Udanych odstresaczy więc życzę Wam.
      • lol21ndm Re: sposoby na odstresowanie...(2) 03.06.05, 00:39
        Ja mam offa caly ten tydzien... Od poniedzialku wracam do pracy. Ale tylko na
        miesiac. :)
        Potem zaczynam druga. :))
        • pluskat Re: sposoby na odstresowanie...(2) 03.06.05, 12:24
          tez bym tak chciala sie odstresowywac :))
    • kruwsko66 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 03.06.05, 16:23
      chcialbym przezyc taki sam dzien i tak ciekawy
      • kruwsko66 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 03.06.05, 16:23
        bardzo odstesowujacy
        • kicior99 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 03.06.05, 17:25
          1. dobra muzyka (niezaleznie od rodzaju, od klasycznej po punk rock)
          2. dobra ksiazka
          2a. najlepiej cos gramatycznego albo Chmielewska
          3. wyjazd na jeden dzien
          4. kupic sobie cos przyjemnego (najlepiej cos do czytania albo sluchania) W
          ostatecznosci mozna jakiegos rybala na kolacje
          • mi.ka.n Re: sposoby na odstresowanie...(2) 03.06.05, 17:39
            Ad.4 Proponuje dobre wędzone(tylko koniecznie świeże) rybki:halibut,makrela i
            nowe moje odkrycie ryba maślana.Nie wiem co pod tą nazwą ostatnią sie kryje.
            • pluskat Re: sposoby na odstresowanie...(2) 03.06.05, 18:22
              a propos ryb : kiedys musialam z dzieckiem siedziec nad stawem; nazywalo sie,
              ze lapiemy ryby; po kilku godzinach wpatrywania sie zielona wode poczulam sie
              wypoczeta jak nigdy w zyciu
              • kruwsko66 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 04.06.05, 13:38
                ja caly dzien moge siedziec nad woda i paczec w splawik obcowac z natura i mnie
                sie to nie nudzi a znam osoby co by kota dostaly
            • kicior99 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 04.06.05, 13:36
              Nam smakuja tu w Anglii:
              - lupacz (dorszowata)
              - losos
              - raja (taka wielka fladra =)))
            • kicior99 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 04.06.05, 13:37
              butterfish, znany w Anglii, niestety, moj portfel placze, gdy ide na stoisko
              rybne =(((
              • kruwsko66 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 04.06.05, 13:39
                a kicora portwelcaly czas placz ze niema pieniedzy dzisaj ma wydac na fryziera
                to sie buntuje
                • kicior99 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 04.06.05, 13:40
                  trzeba bedzie.... Na szczescie utargowalem w zamian ksiazke =))) (patrz moje
                  sposoby na odstresowanie)
                  • mi.ka.n Re: sposoby na odstresowanie...(2) 04.06.05, 15:46
                    Bez racjonalności wydatków trudno by nam było związać przysłowiowy koniec z
                    koncem.Miłej lektury.
                    • pluskat Re: sposoby na odstresowanie...(2) 04.06.05, 16:41
                      kicior znowu u fryzjera? niedawno przeciez byl :))

                      • d.su Re: sposoby na odstresowanie...(2) 04.06.05, 17:31
                        Michal, ale kawalek jednego z tych odstresowujacych dni byl przeciez z Wami -
                        wiec nie zaluj, bo byliscie z Kicirem jego czescia :)
                        Dzisiaj kolejna polska imprezka... a szef mi kaze zostac do 22 zamiast do 21!!
                        Ale za to wyklocilam sie o wolne na kosciol jutro, ha! Wiec znowu pojade do
                        Bristolu :)


                        Tez musze isc do fryzjera, ale mnie to bedzie kosztowac wiecej na pewno niz
                        Roberta, oj jak zaboli kieszen!
                        • kruwsko66 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 06.06.05, 15:31
                          desu tak wiem ale nieby tak mily do konca jak twuj bo ja bez tej roboty to jusz
                          w lep dostaje niewiem co z soba mam robic tak mi sie nudzi
                          • mi.ka.n Re: sposoby na odstresowanie...(2) 06.06.05, 16:13
                            I dlatego dzisiaj tak wcześnie przyszłeś na internet,z tych nudów.Może jednak
                            niedługo Ci sie to skończy jak zaczniesz pracować.
                            • kruwsko66 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 06.06.05, 16:40
                              tylko kiedy zaczne pracowac?? kiedy te cholerna gagencja zadzwoni
                              • kicior99 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 06.06.05, 16:53
                                trzeba miec nadzieje.
                      • kruwsko66 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 06.06.05, 15:29
                        pluskat te niedawno to bylo 3 miesaczki temu czas leci a wlosy sie wydluzaja
                      • kicior99 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 06.06.05, 16:52
                        pluskat napisała:

                        > kicior znowu u fryzjera? niedawno przeciez byl :))
                        >
                        >
                        Wlasnie. Dlatego tym razem tylko jako tlumacz...
                    • kicior99 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 06.06.05, 16:51
                      hahaha... ksiazke wykupili. Cala sobote lazilem wsciekly... Bo znowu Mochal byl
                      gora. Ja juz na nic nie moge sobie pozwolic...
                      • mi.ka.n Re: sposoby na odstresowanie...(2) 06.06.05, 17:00
                        Mam nadzieję,że nie tylko jedna księgarnia tam jest.Zerknij i nie daj za
                        wygraną.
                        • lol21ndm Re: sposoby na odstresowanie...(2) 07.06.05, 01:00
                          Kurcze, nie placa Ci czy jak? Przeciez chyba dzieci Ci w domu nie placza. Wiec
                          jak to? Na ksiazke nie mozesz sobie pozwolic? Ja tam nie wnikam w czyjes
                          prywatne sprawy, ale troche sie we mnie "gotuje" jak pracujacy tutaj Polacy
                          placza ciagle, jacy to oni biedni... - na nic Ich nie stac. Nie pisze tego
                          tylko "pod Ciebie", lecz ogolnie... ;) Ja jedna pracuje na nas dwoje i dom, i
                          to pracuje tylko na pol etatu, i musi starczac, i pozwolic sobie jeszcze na co
                          nieco mozna...

                          To tylko taka refleksja... Mam nadzieje, ze nie urazilam. Jesli tak, to prosze
                          o wybaczenie (i wykasowanie). ;)
                          • kruwsko66 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 07.06.05, 15:41
                            ale robert ma mnie ma na uczymaniu to tesz dwoje ludzi i mieszkanie
                          • kicior99 Re: sposoby na odstresowanie...(2) 07.06.05, 17:12
                            Mnie stac. Przyznaje oficjalnie i uczciwie ze moge sobie pozwolic. Tyle ze u
                            mnie kupowanie ksiazek moze przerodzic sie w trudna do opanowania manie i
                            Michal robi wszystko aby mnie powstrzymac. Co do "biedy" Polakow - znam takich
                            =) Odzywiaja sie parowkami z LIDL-a za 30p, narzekajac, ze na wiecej nie moga
                            sobie pozwolic, a na zaklady lotka, meczow i cidra wydaja do 50 L tygodniowo...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka