Dodaj do ulubionych

Pytanie o pracę/zarobki Handlowca w branży IT

IP: *.chello.pl 30.03.08, 13:20
Mam, pytanie pracuję od dwóch lat w Warszawie. Obecnie u jednego z większych dostawców sprzętu teleinformatycznego (okablowanie strukturalne) jako handlowiec -product manager. Wcześniej pracowałem w mniejszej firmie ale o podobnej charakteresytyce(. Z racji że pochodze z mniejszego miasta to początkowo moje wymagania finansowe nie były duże (obecnie 2000 zł + premia ok (500zł). i mam pytanie ile zarabia się w Warszawie na podobnych stanowiskach, bo mam wrażenie że "sprzedałem" się zbyt tanio. Jak ktoś może podzielić się zarobkami w podobnych firmach to będę wdzięczny
Obserwuj wątek
    • Gość: wiesio Re: Pytanie o pracę/zarobki Handlowca w branży IT IP: *.chello.pl 30.03.08, 19:07
      jak na handlowca to coś premie małe masz (rozumiem, że chodzi o prowizję ze
      sprzedaży), ale w wielu miejscach premia idzie z wynikiem więc ciężko oceniać
      baza w normie (jak na handlowca)
      • Gość: czeslaw Re: Pytanie o pracę/zarobki Handlowca w branży IT IP: 213.25.206.* 31.03.08, 09:23
        No premia trochę do bani. Bo żeby tyle wyrobic trzeba się nakombinowac
        (przrzucić towaru na dosć grube pieniądze)
        Dzięki za odp
        • Gość: Key Account Re: Pytanie o pracę/zarobki Handlowca w branży IT IP: 91.197.155.* 01.04.08, 16:00
          Straszna Lipa. Szukaj roboty. W dobrym miesiącu wyciągam prawie 10
          kafli na łape a podstawy mam w granicach 4 koła na łape. Pozdrawiam
          • Gość: czeslaw Re: Pytanie o pracę/zarobki Handlowca w branży IT IP: 213.25.206.* 01.04.08, 16:25
            Przypadkiem dzisiaj wpadła mi w ręce lista płac z 2007 i się przeraziłęm, bo na
            dobrą sprawę nie zarabiam nawet tego co koledzy, a obroty robimy takie same.
            Najpierw piszę podanie o podwyżkę a jak nie to spadam bo już mam coś na "oku".
            Kurde człowiek uczy się na błędach, ja chciałem być skromny a pracodawca to