Dodaj do ulubionych

Gdyby ksieza

26.02.08, 23:49
katoliccy mogli sie zenic, ktora z was chcialaby byc zona
kaplana?
Obserwuj wątek
    • kotkaaaa Re: Gdyby ksieza 26.02.08, 23:51
      ja!
      musialby stosowac 10 przykazan i bylby idealnym mezem;)
      • poecia1 Re: Gdyby ksieza 26.02.08, 23:52
        > musialby stosowac 10 przykazan i bylby idealnym mezem;)

Żebyś się nie zdziwiła;) Ja bym nie chciała, żeby mi mąż kazania
        prawił:)
    • ksieni_smutnego_pierdofonu Re: Gdyby ksieza 26.02.08, 23:51
      to zależałoby od ilości kasy
      • wielo-kropek Re: Gdyby ksieza 27.02.08, 00:18
        Ile ci tej kasy trzeba. Oni ogolnie nie sa biedni.
        • ksieni_smutnego_pierdofonu Re: Gdyby ksieza 27.02.08, 00:45
          molto grande.
          nie wiem, nie znam się, jestem ateistką. ale dla kasy - wiele, jeśli nie wszystko
          • wielo-kropek Re: Gdyby ksieza 27.02.08, 00:57
            Alez ty jestes nienasycona. Wszystkiego tak czy tylko kasy?
            • ksieni_smutnego_pierdofonu Re: Gdyby ksieza 27.02.08, 01:17
              kasa=wolność. nie tylko kasy, czyli wolności - jeszcze wiedzy, luzu i
              inteligencji :-)
              • wielo-kropek Re: Gdyby ksieza 27.02.08, 01:28
                Wolnosci jest ci malo, dlaczego? Zgadzam sie z toba, ale nie do
                konca. Ja uwazam ze kasa jedynie poszerza nasza wolnosc, ale jej
                nam nie nadaje.
                • ksieni_smutnego_pierdofonu Re: Gdyby ksieza 27.02.08, 01:33
                  nie jest mi mało.
                  mnie kasa daje wolność, tobie nie musi. dzięki niej robię to, na co mam ochotę.
                  nic mnie nie ogranicza
                  • wielo-kropek Re: Gdyby ksieza 27.02.08, 01:52
                    Nie wierza. To bzdura. Jak to nic nie ogranicza. Nawet najbogatsi
                    tej naszej planety maja swoje ograniczenia, nie uwazasz?
                    • ksieni_smutnego_pierdofonu Re: Gdyby ksieza 27.02.08, 02:08