Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

szukam pracy w krakowie

IP: *.dnet.pl / 10.194.4.* 03.02.03, 12:27
    dopiero do miesiaca, ale juz mam dola, czy w tym miescie nikogo juz nie chca
    zatrudnic? jestem po studiach, mam 1,5 roczne doswiadczenie, znam 2 jezyki
    obce i co??? i nic! nie chce pracy duzo ponizej moich kwalifikacji. czy ktos
    ma jakis pomysl? zaczyna mnie ogarniac beznadzieja...
    Obserwuj wątek
      • Gość: gość Re: szukam pracy w krakowie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.03, 14:20
        mądrość mówwi: "chciec, a móc to dwie różne sprawy"...
        miesiąc do za krótko - ale niebawem, Twoje chcenie się
        zmieni i podejmiesz każdą pracę ;)
        ...może nie warto czekac?
        męczyć sie ;)
      • Gość: mloda Re: szukam pracy w krakowie IP: *.zab.citynet.pl / 192.168.128.* 05.02.03, 12:17
        ja tez szukam w kraku. tez miesiac i tez mam juz dola!! wczesniej szukalam 2
        mies i sie udalo (przynajniej tak myslalam na poczatku ale po kilku mies.
        musialam zrezygnowac bo praca okazala sie nudna, beznadziejna, a czlowiek jest
        troche abitny). a jakiej pracy szukasz?
      • Gość: mloda Re: szukam pracy w krakowie IP: *.zab.citynet.pl / 192.168.128.* 05.02.03, 12:23
        mam jeszcze pytanie: co myslicie o chodzeniu po firmach i roznoszeniu swojego
        cv? bo ja nie jestem pewna czy to jest dobra metoda, szczegolenie po tym jak
        jakas panna kiedys napisala na forum, ze ja wyrzucono z budynku za akwizycje!
        poradzcie cos, czy ktos znalazl prace w ten sposob? mam na mysli ambitna prace,
        w ktorej mozna wykorzystac swoje wyzsze wyksztalcenie...
        Dzieki z gory
        • Gość: Gio` Re: szukam pracy w krakowie IP: 80.48.165.* 11.02.03, 23:36
          mloda zagladasz tu jeszcze? moze sie wymienimy doswiadczeniami np na gg?
          3635352 to ja. ostatnio dostalam odpowiedz zwrotna od firmy hr, ze jestem za