Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

szukam pracy

IP: *.t15.ds.pwr.wroc.pl 12.02.01, 22:49
    jestem studentem 2 roku Politechniki Wydz.Elektrycznego,aktualnie poszukuje pracy.
    Znajomosc jezyka angielskiego na poziomie srednim,zaleta jest to ze mam staly dostep do internetu,bez ograniczen.
    Obserwuj wątek
      • Gość: edi Re: szukam pracy IP: *.opole.cvx.ppp.tpnet.pl 13.02.01, 21:43
        Gdzie można znależć pracę w Nysie ?
      • Gość: justyna Re: szukam pracy IP: *.dtcentrum.pl 14.02.01, 13:46
        Jestem absolwentką PSSiJO mieszczącego się przy ul. Ogrodowej w W-wie. Posiadam trzyletnie doświadczenie na stanowisku asystentki. Obecnie uczę się języka angielskiego i poszukuję pracy w pełnym wymiarze godzin.
        • Gość: HEJ Re: szukam pracy IP: 194.196.228.* 15.02.01, 10:52
          prześlij swoje cv na adres judit.krajewski@imppubl.com
          na stanowisko asystentki prezesa,
          zycze powodzenia
          • Gość: Aga Re: szukam pracy IP: 10.10.23.76, 217.97.249.* 03.04.01, 11:36
            Jestem młodą, ambitną osobą na studiach zaocznych, magisterskich
            uzupełniających. Posiadam tytuł licencjata angielskiego języka handlowego,
            aktualnie studiuję handel zagraniczny. Posiadam trzyletnie doswiadczenie w
            pracy na umowe zlecenie: Mercedes-Benz, Philips, Rigips, U.D.V., Procter&Gamble.
            Prawo jazdy kategorii B-praktyka 5 lat, stały dostęp do internetu, bdb.
            znajomość Ms-Office, umiejętności organizacyjne nabyte podczas organizowania
            akcji promocyjnych.
        • normans Re: szukam pracy 26.03.01, 19:48
          Witaj!
          Na jakim poziomie jest Twój angielski?
      • Gość: MARIAK. Re: szukam pracy IP: *.veracomp.com.pl 14.02.01, 17:55
        STUDENTKA STUDIÓW ZAOCZNYCH -III ROK( RACHUNKOWOŚĆ I FINANSE), PRAKTYKA ZAWODOWA 5 LAT, SZUKA PRACY W KRAKOWIE, BĄDŻ W OKOLICY BIELSKA-BIAŁEJ.