Dodaj do ulubionych

WSZIB w Poznaniu SUM 2011 - opinie

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.07.11, 12:45
Witam wszystkich!

Przymierzam się do studiowania na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu - SUM Administracja. Prosiłabym o informacje na temat uczelni... czy dużo trzeba się uczyć, czy trzeba być na wszystkich wykładach itp. :)

Może ktoś z Was tam studiuje i mi powie jak tam naprawdę jest. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam.
Obserwuj wątek
    • Gość: łukasz777 Re: WSZIB w Poznaniu SUM 2011 - opinie testy itd. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.07.11, 13:02
      Witam,

Studiuję na II roku SUM Administracja (Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu).

Jeśli ma się dostęp do testów i pytań egzaminacyjnych z lat poprzednich, to nie jest źle :) Zazwyczaj testy i pytania na opisówki powtarzają się :)

Jak chcesz, to mogę Ci przesłać kompletne materiały na I semestr - za darmo. W zamian prosiłbym tylko o podanie mojej osoby jako polecającej tą Uczelnię (w momencie zapisu, rekrutacji). Przepraszam, że nie pomagam tak bezinteresownie ale mogę Ci obiecać, że oprócz tych materiałów i wskazówek zyskasz również finansowo :)

Zadzwoń do mnie pod nr telefonu 518146365 a wszystko szczegółowo wyjaśnię.

Zachęcam więc do studiowania na tej Uczelni - z moimi pomocami bez problemu przejdziesz przez (chyba najtrudniejszy) pierwszy semestr.

Przedmioty i wykładowcy w 2011 r. pozostają ci sami, zatem wszystko na pewno się przyda :) Za jakiś czas postaram się skompletować pomoce na II semestr.

Poniżej wymieniam, co oferuje na I semestr:

1. PRZEPISANE WYKŁADY (MS Word);
      2. TESTY ZALICZENIOWE I EGZAMINACYJNE (ostatni rok, a także z poprzednich lat);
      3. PYTANIA ZALICZENIOWE I EGZAMINACYJNE NA "OPISÓWKI" (ostatni rok oraz lata poprzednie);
      4. PRACE ZALICZENIOWE - UDOSTĘPNIE TYLKO JEDNEJ OSOBIE!!! (cztery na ocenę bdb, jedna db +, jedna db)
      5. ŚCIĄGI
      6. PROTOKOŁY ZALICZENIOWE I EGZAMINACYJNE - (ostatnie dwa lata - 2011 i 2010);