Dodaj do ulubionych

studenci PJWSTK poszukiwani ;)

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.08.05, 19:26
Studiuję informatykę dzienną na jednej z politechnik. Zaliczyłam już 1. rok.
Jednak mam wiele zastrzeżeń, nie podoba mi się sposób prowadzenia zajęć,
dobór materiału, prowadzący, atmosfera... Rozważam możliwośc przemiesienia
się lub rozpoczęcia od nowa informatyki w warszawskiej PJWSTK. Czy
moglibyście napisać mi swoje uwagi, spostrzeżenia na temat tej uczelni? Jaki
jest poziom, stopień zainteresowania prowadzących studentem itp. Wiem, że to
bardzo droga uczelnia, ale nie o to tutaj chodzi. Z góry dziękuję za
odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie :)
Obserwuj wątek
    • Gość: HEJ RÓWNIE DOBRA JEST WIT IP: *.swk.vectranet.pl / *.swk.vectranet.pl 01.08.05, 19:30
      JA W TYM ROKU ROZPOCZYNAM NAUKĘ INFORMY NA WIT - UCZĄ TAM INFORMY TAK DOBRZE
      JAK NA POLSKO-JAPOŃSKIEJ PODOBNO
      • ford.prefect Re: RÓWNIE DOBRA JEST WIT 01.08.05, 19:40
        Gość portalu: HEJ napisał(a):

> JA W TYM ROKU ROZPOCZYNAM NAUKĘ INFORMY NA WIT - UCZĄ TAM INFORMY TAK DOBRZE
        > JAK NA POLSKO-JAPOŃSKIEJ PODOBNO

PJWSTK nie musi przynajmniej zniżać się do tak żenującej reklamy jaką od wielu tygodni widać na tym forum w waszym wykonaniu.
        • Gość: ona Re: RÓWNIE DOBRA JEST WIT IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.08.05, 20:34
          Hmm, mnie żadne WIT-y nie interesują, ale konkretne informacje o PJWSTK. Ktoś
          może mi pomóc? :)
          • Gość: ona Re: IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.08.05, 20:37
            Wiem, że jest wyszukiwarka, korzystałam już z niej, jednak wiele konkretnych
            informacji tam nie znalazłam dlatego proszę o Wasze odpowiedzi :)))))
            • Gość: lopata Re: IP: 212.244.168.* 01.08.05, 20:50