Gość: www IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.09.05, 14:40 Opinie o UKSW - wykladowcy , poziom zajeć itp. Kto sie podzieli swoimi przemyśleniami. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
aga_86 Re: o UKSW 03.09.05, 15:38 ja co prawda nie mogę napisać nic o poziomie zajeć ani o wykładowcach bo nie studiuję( całe szczęście) na tej uczelni. Mogę natomiast podzielić sie swoją opinią na temat tej uczelni. UKSW to uczelnia od której chamstwo i korupcja biją bardziej niż od innch uczelni.Wystarczy spojrzeć jak przebiegała tam rekrutacja w tym roku. Zmienianie formy egzaminu wstępnego w ostatniej chwili, przełożenie egzamu o póltorej godziny później-miał być o 9.00, o 9 wyszedł jakiś koleś i pow. ,że o 10.00 zaczną nas wpuszczać, potem testy - i brak informacji o tym ile punktów uzyskało się z testu- czyli napisałes test, ale nie wiesz z jakim wynikiem, bo" punkty przeliczał automatycznie komputer i liczył punkację końcową", brak informacji również o tym, jak liczono te punkty końcowe i brak wglądu do napisanego testu. potem dzwonia i mówią, ze się dostałeś. ktos miałby ochotę iść tam studiować po czymś takim? ja nie miałam... Odpowiedz Link Zgłoś