IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.09.05, 14:40
Opinie o UKSW - wykladowcy , poziom zajeć itp. Kto sie podzieli swoimi
przemyśleniami.
Obserwuj wątek
    • aga_86 Re: o UKSW 03.09.05, 15:38
      ja co prawda nie mogę napisać nic o poziomie zajeć ani o wykładowcach bo nie
      studiuję( całe szczęście) na tej uczelni. Mogę natomiast podzielić sie swoją
      opinią na temat tej uczelni. UKSW to uczelnia od której chamstwo i korupcja biją
      bardziej niż od innch uczelni.Wystarczy spojrzeć jak przebiegała tam rekrutacja
      w tym roku. Zmienianie formy egzaminu wstępnego w ostatniej chwili, przełożenie
      egzamu o póltorej godziny później-miał być o 9.00, o 9 wyszedł jakiś koleś i
      pow. ,że o 10.00 zaczną nas wpuszczać, potem testy - i brak informacji o tym ile
      punktów uzyskało się z testu- czyli napisałes test, ale nie wiesz z jakim
      wynikiem, bo" punkty przeliczał automatycznie komputer i liczył punkację
      końcową", brak informacji również o tym, jak liczono te punkty końcowe i brak
      wglądu do napisanego testu. potem dzwonia i mówią, ze się dostałeś. ktos miałby
      ochotę iść tam studiować po czymś takim? ja nie miałam...
      • Gość: szef Re: o UKSW IP: *.chello.pl 05.09.05, 23:09
        Nie wiem jak bylo w tym roku, ale w poprzednim sposob liczenia punktow na tescie dla wielu tez byl niezrozumialy (bo nie rozumieli). W rzeczywistosci gdy test byl wielokrotnego wyboru to zdobywalo sie tzw "duze" i "male" punkty.Widocznie uznali ze ludzie nie beda tym zainteresowani skoro nie podali tego od razu. Skoro nie wiedzialas ile punktow zdobylas to trzeba bylo zadzwonic i sie spytac.