Dodaj do ulubionych

mikrobiologia (?)

07.02.06, 18:45
Moim marzeniem sa studia biologiczne, niestety zaocznie, bo nie mam innej
mozliwosci...ale do rzeczy - przegladajac oferty pracy i tematy z tym
zwiazane, coraz czesciej pojawia sie mikrobiologia jako specj. porzadana i
teraz mam dylemat, poniewaz nie wiem gdzie moglabym zaocznie studiowac
mikrobiologie i czy w ogole sie da gdzies, a jesli tak, to czy w trakcie
studiow wybiera sie ta specjalizacje, czy jak? I czy mikrobiologia bardziej
powiazana jest z biologia czy z biotechnologia? Szczerze mowiac ide na
biologie, bo jest tam mniej chemii....ale jak to jest w przypadku
mikrobiologii z chemia...? Porownywalnie jak z biotechnologia...? Chemia to
moja zmora...
Obserwuj wątek
    • Gość: masumi Re: mikrobiologia (?) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.06, 20:03
      Zapewniam Cię,że na biologii jest chemii w ful i trochę.Wiem,bo sama studiuję
      biologię na I roku i też marzy mi się mikrobiologia.Specjalność na mojej
      uczelni wybiera się dopiero na IV roku.Powodzenia,masumi
      • irin Re: mikrobiologia (?) 08.02.06, 11:18
        Czesc masumi, a gdzie studiujesz? Dopiero po lic. wybierasz specj. i do
        magistra tylko 2 lata tego sie uczysz...? Chyba, ze te studia dluzej trwaja...
        I myslisz, ze na studiach zaocznych mikrobiologia jest mozliwa (albo
        ewentualnie w trakcie specj. mozna sie przeniesc na dzienne)? Kurcze, nie wiem
        jak to zrobic...Co do chemii....na biologii jest jej z pewnoscia mniej niz np.
        na biotechnologii...w koncu chemia to juz osobne studia..chociaz mikrobiologie
        mozna studiowac i na biotechnologii i na biologii ( w zaleznosci od uczelni),
        ja wybieram biologie..
        • honi_29 Re: mikrobiologia (?) 08.02.06, 12:33
          Studiuję na URz i tak jak mówiłam,wybieram specjalność dopiero po
          licencjacie.Nie wiem czy w ogóle będzie możliwa mikrobiologia,ale bardzo mi na