Dodaj do ulubionych

Czy zmienić studia? Mam dylemat...

IP: *.master.pl 28.05.06, 17:27
Witam wszystkich forumowiczów,

Aktualnie jestem studentem pierwszego roku w WSZ "Edukacja" (Wrocław) na
kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Z dnia na dzień mam jednak
coraz silniejsze wrażenie, iż pieniądze idą w błoto... Chcę się uczyć, chcę
zdobyć wykształcenie, od małego chciałem zostać sprawozdawcą sportowym i nic
się w tej kwestii nie zmieniło.. niestety matura napisana na nie najwyższym
poziomie (60,70% ze zdawanych przedmiotów) raczej nie pozwala mi na studia na
Uniwerku...

Nie wiem co mam robić. Czy kontynuować studia na niepaństwowej uczelni i potem
zrobić magistra na Uniwersytecie? Czy może zrezygnować i rozpocząć zaoczne
studia na UWr? (szkoda tylko pieniędzy włożonych w naukę w tym roku...) Zdaje
sobie sprawę, że decyzję muszę podjąć sam, ale chciałbym usłyszeć kilka rad od
studenckiej i nie tylko studenckiej braci :)

Pozdrawiam.

Obserwuj wątek
    • lol_niezly Re: Czy zmienić studia? Mam dylemat... 28.05.06, 17:32
      Wielka szkoda, ze nie poprawiales matury w tym roku :/
      Fajnie, ze masz ukierunkowany poglad na to co chcesz robic.
      Ja na twoim miejscu skonczylbym licencjat na WSZ tam gdzie jestes, a potem
      startowal na magisterke na uniwerek.

Szczerze mowiac nie wiem jak wyglada dziennikarstwo i czego sie na nim uczy,
      ale jesli ostro przysiadziesz przez te dwa lata, to dostaniesz sie na dzienne ;]
      Pozdr.
    • Gość: zoś Re: Czy zmienić studia? Mam dylemat... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.05.06, 19:55
      zostań na swojej uczelni. nie sądzę, żeby na uniwersytecie poziom bardzo
      odbiegał od tego na twojej uczelni, a nawet jeśli to małą to robi różnicę, bo
      dziennikarstwo to taki bardzo ogólny kirunek, uczysz się o wszystkim i o niczym-
      tak jest na wszystkich uczelniach państwowych. uczelnia na której studiujesz
      (o ile nic mi się nie pomyliło, ale ta o której myślę też jest we wrocławiu)