Dodaj do ulubionych

Matematyka

02.07.05, 01:12
Ciekaw jestem jakie jest zainteresowanie tym kierunkiem, z jakimi wynikami
ludzie tam idą (mój podst 86 rozsz 52 - liczę na wstępny), jakie wybieracie
ewentualnie specjalizacje potem i w ogóle co zamierzacie robić po studiach.
Obserwuj wątek
    • grzesuav Re: Matematyka 02.07.05, 09:33
      No ja też się tam wybieram ;też licze bardzo na wstępny (moje wyniki nie sa rewelacyjne, 90 i 42)
      a potem sp. chyba stosowana, jeszcze się zastanowię,
      nie wiem co będe robił po studiach, mysle ze zainterresowanie w tym roku moze być wyższe niz w tamtym
    • e_ee Re: Matematyka 02.07.05, 12:54
      no to jest nas juz troje :) tez ide na test chociaz mature mam chyba nie tak tragicznie PP 90% i PR 70%
      spec. jesczze nie wiem jaka ale na pewno nie nauczycielska :D moze stosowana moze teoretyczna ale to wyjdzie pozniej :)
      • wieniak Re: Matematyka 06.07.05, 20:34
        Ech, muszę przyznać, że trochę bąki zbijałem ostatnimi czasy.
        Jedyny test z uj jaki rozwiązałem to ten z netu inter.
        A przygotowania, rozpoczęte tydzień temu wraz z kolegą (także kadydującym),
        przebiegały pod znakiem ploteczek i śmichów-chichów. Ale nie pękam!
        A Ty?
        • grzesuav Re: Matematyka 06.07.05, 23:47
          no oczywiście że się pojawię ;)
          już wpłaciłem te 80 złociszy
          ogólnie czuje sie średnio a na niektórych pytaniach wręcz słabo, trzeba było
          więcej robic w szkole :P
          ale w tym roku też są 3 os na miejsce, niektóre maja tu rezerwe więc może się
          dostane, tylko pytanie czy utrzymam ??
          no ale jestem dobrej nadzieji
          a czemu kolegi nie ma na forum??
          było by nas czworo :D
      • wieniak Re: Matematyka-exam 09.07.05, 20:44
        Rewelacyjnie, acz nie beznadziejnie.
        Mam mieszane uczucia. Myślicie, że faktycznie
        wystarczy mnieć pińdziesiont procent i jeden żeby się
        dostać? Z tym chyba nie będzie problemu. A u was?
        • e_ee Re: Matematyka-exam 09.07.05, 22:14
          no powiedzmy ze u mnie nie najgorzej... chociaz pare punktow strace...
          hmm... nie wiem jak z progiem pkt bedzie w tym roku ale podejrzewam ze nie bedzie sie bardzo roznil od zeszlego roku (28pkt chyba) a z tym mam nadzieje nie bedzie problemu :)
      • wieniak Re: Matematyka 13.07.05, 17:09
        Ja się dostałem...do Wrocławia. Zmieniłem zdanie. Życzę Wam sukcesów
        naukowych i jak najmniej poprawek, a do tego dużo imprez i wódki należycie
        schłodzonej. Bo dostaliście się, rajt ?
        • grzesuav Re: Matematyka 13.07.05, 22:28
          ja się dostałem na śląski :P
          a do wrocławia prawie też, bo mam 132 razem a są ludzie co mieli mniej. Dzwoniłem tam i w sumie mam wszystko dobrze i nie wiedzą czemu mnie pomineli, ale mam zadzwonić jeszcze raz w poniedziałek to mi powiedza dokładnie, ale raczej jest ok.;) więc może się spotkamy we Wrocławiu (jak mnie na UJ z rezerwy noie przyjmą)
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka