Dodaj do ulubionych

jaki laptop?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.10.05, 00:05
Witam,
nosze sie z zamiarem kupna laptopa w USA. Budzet okolo 1000$ - 1500$. Jaka
firme wybrac? Ktora marka jest najbardziej solidna? Myslalem nad Dell'em
Inspironem 9300 lub 6000: pentium centrino 1,73 ghz, 512 mb ram, ati radeon
128 mb ddr, nagrywarka dvd, wifi. Taka konfiguracja mnie interesuje
najbardziej. Myslalem tez nad HP, ktore jkest tansze srednio o 1000 zl od
Della, ale podobno jest BARDZO usterkowe i 'chinskie' ;). A tak przy okazji,
ma ktos jakies doswiadczenia z panoramicznymi wyswietlaczami widescreen? Warto
taki kupic? Wazna jest dla mnie rowniez miedzynarodowa gwarancja!! Moze
polecicie innego solidnego producenta? Dzieki i Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • intergral Re: jaki laptop? 16.10.05, 11:31
      Moja rada to kupic laptopa z pelna 2 letnią gwarancją!!!! . I dobrze jak bedzie serwis w twoim miescie lub nie za daleko, bo inaczej czekaja ciebie dlugie przestoje w przypadku awarii przez wysyłkę do serwisu i czas naprawy. Nie wspomne o kosztach wysylki i stresie jak bedziesz pakowal swojego laptopa do kartolu, liczac na to ze odesla sprawny sprzet. Ja 3-ci raz bede naprawial sprzet na gwarancji i mam juz tego wszystkiego po dziurki w nosie.!:)

      Osobiscie mam Toshibe , jest moze solidny serwis, ale na czesci mozesz poczekac 3 tygodnie.:)
      zaluje ze nie kupilem IBM to marka bez zarzutow.
      Znajomy ma 7 lat i dziala bez awarii.
      Lepiej kupic mniej wypasiony sprzet dobrej marki niz jakas Polski bubel lub chinszczyzne.

      pozdr

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka