Dodaj do ulubionych

Norton SystemWorks

IP: *.kabel.telenet.be 07.01.02, 22:07
Ciekawy jestem opini uzytkownkow,profesjonalistow,ludzi z doswiadczeniem.
Od pewnego czasu posiadam ten program.
Ale zastanawiam sie czy naprawde jest dobry .
Obserwuj wątek
    • Gość: robas Re: Norton SystemWorks IP: *.focal-chi.corecomm.net 08.01.02, 05:32
      Gość portalu: jajacek napisał(a):

> Ciekawy jestem opini uzytkownkow,profesjonalistow,ludzi z doswiadczeniem.
      > Od pewnego czasu posiadam ten program.
      > Ale zastanawiam sie czy naprawde jest dobry .

Probowalem go wielokrotnie i nigdy nie zauwazylem niczego szczegolnego.
      Antywirus i defragmenter sa w porzadku. Reszta, raczej bym sobie nie zawracal
      glowy.
      • Gość: jajacek Re: Norton SystemWorks IP: *.kabel.telenet.be 08.01.02, 06:40

> Probowalem go wielokrotnie i nigdy nie zauwazylem niczego szczegolnego.
        > Antywirus i defragmenter sa w porzadku. Reszta, raczej bym sobie nie zawracal
        > glowy.

No tak ale czy antywirys Nortona jest naprawde dobry ?
        A system usowania plikow ?
        Naprawa plikow systemowych ?
        • Gość: nn Re: Norton SystemWorks IP: *.katowice.pik-net.pl 08.01.02, 12:01
          Antywirus Nortona ma wysokie notowania ale czasem robi psikusy i do jego
          stosowania trzeba się co nieco orientować... ale jeżeli czujesz się na
          siłach....
          • Gość: Mirko Re: Norton SystemWorks IP: *.union01.nj.comcast.net 10.01.02, 02:29
            ...A guzik tam orientowac! A w kazdym razie nie w antywirusie. (W majstrowaniu
            przy rejestrach - tak). Nie otwierac zalacznikow do poczty, dbac o nowe
            definicje wirusow i tyle. A najlepszy ze wszystkiego jest Ghost, czyli jak
            wszystko jest DOKLADNIE tak jak chcesz, wypalasz plytke i w razie czego
            instalujesz wszystko NA CZYSTO tak jakby sie nic nie stalo. Oczywiscie plytki