Dodaj do ulubionych

Proszę o pomoc -błąd przy zamykaniu

IP: 193.138.241.* 11.07.09, 11:54
Witam
Przy zamykaniu systemu wyskakuje mi błąd HControl.exe- błąd aplikacji
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/293f3dd222b854e0.html
Czy można coś z tym zrobić?
Z tego co przeczytałam program HControl dotyczy funkcji dodatkowych klawiszy
ale one u mnie działają normalnie.
Bardzo proszę o pomoc.
Obserwuj wątek
    • Gość: @ Re: Proszę o pomoc -błąd przy zamykaniu IP: *.chello.pl 11.07.09, 12:39
      Jeżeli tego nie potrzebujesz to wyłącz z autostartu - Klik
      • Gość: kermitka Re: Proszę o pomoc -błąd przy zamykaniu IP: 193.138.241.* 11.07.09, 12:53
        Czy mam wyłączyć ATK hotkey? bo jeśli o to chodziło o nie pomogło.
        Proszę o wskazówki krok po kroku bo nie znam się na komputerach i pierwszy raz
        mam do czynienia z vistą.
        • Gość: kermitka Re: Proszę o pomoc -błąd przy zamykaniu IP: 193.138.241.* 11.07.09, 12:54
          Zapomniałam dopisać że jednak wolałabym mieć możliwość z korzystania z funkcji
          klawiatury uruchamianych za pomocą klawisza Fn
    • Gość: US-B Re: Proszę o pomoc -błąd przy zamykaniu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.09, 13:01
      ten komunikat świadczy o błędzie.Spójny system(i sprawny sprzęt) nie ma
      błędów.Co do interwencji,to używam programu archaicznego do wyłączania
      startowania(dobrze jest rozciągnąć go na boki,żeby się nie pogubić:Startup
      Control Panel www.mlin.net/StartupCPL.shtml
      www.mlin.net/files/StartupCPL.zip
      www.mlin.net/files/StartupCPL_EXE.zip .Jeśli chodzi o problematyczne
      pliki to można spróbować wyszukać je,zamienić rozszerzenie na .txt i zapisać
      sobie co zrobiliśmy.
      • Gość: kermitka Re: Proszę o pomoc -błąd przy zamykaniu IP: 193.138.241.* 11.07.09, 13:12
        US-B niestety nie wiem co masz na myśli i co mam zrobić aby rozwiązać mój
        problem. A sprzęt mam nowy - kilkudniowy. Ponoć ten błąd który mi wyskakuje może