Dodaj do ulubionych

UJ---->Historia :-)

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.03.06, 10:45
Witam.Ktoś może studiuje historię na UJ?Ciężko się utrzymać,ciekawe
studia?Bardzo trudno się dostać?No i co zdawać na maturze prócz histori,aby
mieć większe szanse...??
niech ktoś się podzieli ze mną swoimi spostrzeniami na temat tego kierunku.
pozdrawiam :-)
Obserwuj wątek
    • Gość: pimpuś Re: UJ---->Historia :-) IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.04.06, 20:44
      Nie ma tu żadnych studiujących histoię na UJ???
      :( może jednak ktoś się wypowie?
    • Gość: luśka Re: UJ---->Historia :-) IP: *.chello.pl 07.04.06, 11:36
      studia trudne i nudne, dla prawdziwych pasjonatów, a co najgorsze nic się po
      nich nie ma:/ moja siostra skończyła historie na UJ w zeszłym roku i do chwili
      obecnej nie ma pracy:/
      osobiście studiuję inny kierunek aczkolwiek humanistyczny i także miałam
      styczność z prof z tego instytutu, nie powiem bardzo mili i sympatyczni, ale
      jeden z nich z 50 osób na moim roku na komisie oblał 12sztuk:/ tak więc,
      zastanuwcie sie 2 razy zanim się zdecydujecie
      • Gość: zhaia Re: UJ---->Historia :-) IP: *.sebastiana.ceti.pl 07.04.06, 13:02
        Jak można studiować na UJ na 'kierunku humanistycznym' i
        pisać "zastanuwcie"...???
        • Gość: śpioch Re: UJ---->Historia :-) IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.04.06, 16:22
          też tego nie rozumiem....tylko przykro się robi, że na najlepszym uniwerystecie
          w Polsce studiują ludzie, którzy nie znaja podstawowych zasad
          ortografii...ignorancja.
          • Gość: Asiula Re: UJ---->Historia :-) IP: *.chello.pl 10.04.06, 19:44
            Jak się człowiek nie ma czego czepić to się czepia szczegółów, przykre... Nie
            wiem za bardzo od kiedy to ortografia jest na studiach najważniejsza, a wiem
            chyba o czym mówię, gdyż studiuję także na kier. humanistycznym (europeistyka)
            i to już II rok.