fiszbinowiec 13.02.07, 18:38 Witam Mam krótkie pytanie. Czy można wziąć warunek na pierwszym roku (I semestr) studiów? Na czym to polega? Studiuję na UTP. Pzdr. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
mc_pele Re: Warunek na studiach 13.02.07, 19:03 fiszbinowiec napisał: > Witam > Mam krótkie pytanie. postaram się odpowiedzieć Ci choć studiuję na UKW, nie wiem czy zasady są takie same... Sam też nie miałem jeszcze przyjemności płacenia za warunki ale zasade są powszechnie znane i lubiane :D > Czy można wziąć warunek na pierwszym roku (I semestr) studiów? zawsze można, wystarczy mieć fundusze ;) > Na czym to polega? po oblanej sesji idziesz z indeksem do dziekanatu i mówisz że nie zdałeś z tego a tego przedmiotu i chcesz wziąć warunek ( musi to być jednak tylko jeden przedmiot, inne musisz mieć zaliczone ). Pani w dziekanacie mówi ok, ile będzie Cię to kosztowało ( u nas 200 PLN :) ), płacisz i jesteś na kolejnym semestrze :) Potem musisz się jeszcze dogadać z profesorem który Cię oblał ( jeśli z tego przedmiotu jest kilku to jak dobrze się zakręcisz możesz zdawać u innego, ale w zasadzie _musisz_ u tego samego więc pokombinować możesz ale nie ręczę za skutki :D możesz spróbować jeśli sytuacja jest ciężka, jeśli nie i po prostu oblałeś bo nie chciało Ci się nic uczyć to nie kombinuj, będzie dobrze :) ) co do terminu i sposobu zaliczenia tego przedmiotu. To wszystko, teraz znowu kilka miesięcy obijania się :D pzdr Odpowiedz Link Zgłoś
rotepirat Re: Warunek na pierwszym roku 13.02.07, 21:15 Każda uczelnia ma swój odrębny regulamin - statut studiów. Tak więc musisz iść do dziekanatu i zorientować jak z tym warunkiem jest u Ciebie. Na wielu uczelniach na pierwszym roku otrzymać "warunek" jest niezmiernie trudno, ponieważ pierwszy rok jest wstępną selekcją. Musisz więc udokumentować, że chrowałeś itp... Odpowiedz Link Zgłoś