Dodaj do ulubionych

Matki i ich dzieci

26.02.07, 19:48
Mój synek ma 3 lata i 8 miesięcy.Jestem nauczycielka, do pracy ze wzgledu na awans zawodowy (rozpoczęty staż na mianowanie) wróciłam gdy miał 5,5 miesiaca) . Do dziś jestem rozdarta miedzy praca i domem. Jak wszystkie matki. W domu mam wyrzuty sumienia,że za mało poświecam sie pracy, w pracy odwrotnie.Ciagły wybór.......
Obserwuj wątek
    • gusiaki Re: Matki i ich dzieci 28.02.07, 00:27
      Mam dwóch synów. Jestem kierownikiem. Zbyt często płaczę.
      Gdybym mogła wyjść po ośmiu godzinach do domu byłoby łatwiej. Ale pracuję po 10
      godzin, często w soboty i niedziele, a potem jeszcze, jak chłopcy pójdą spać,
      do późna w domu. Wymaga się ode mnie więcej niż od mężczyzn (ja dodatkowo muszę
      ładnie wyglądać, miec nieskazitelny makijaż), co od mężczyzn, a zarabiam tyle
      samo co moi męscy podwładni (żeńscy podwładni zarabiaja jeszcze mniej). I od
      kogoś, kto ma dorosłego syna, którego wychowała mu żona, słyszę, że jestem mało
      kreatywna i że brak mi inicjatywy.

Mama mówiła mi, że będe musiała wybierac w życiu- albo rodzina, albo dzieci.
      Nie chciałam w to wierzyć. Szłam do przodu, jak burza. Ale zabrakło mi sił.
      Poddać się?
      • rokoman Re: ??? 28.02.07, 11:43
        Nie rozumiem ! "albo rodzina, albo dzieci"? Pewnie" albo praca, albo dzieci".
        Rodzina, to przecież rodzice i dzieci. A bez dzieci życie staje się po pewnym
        czasie nudne, monotonne, i stracone! Nie mówiąc już o wnukach. Bo przecież jak
        świat światem, dzieci się wychowuje a wnuki rozpieszcza!
        • jolka1974 Re: taki los matek 28.02.07, 12:34
          Moje dziewczyny mają - 11 i niecałe 2 lata. Z pierwszą - kochaną do utraty
          tchu - ale wychowywana trochę po macoszemu (studiowałam zaocznie i pracowałam w
          świetnej firmie za spore pieniądze) byłam w domu tylko przez okres
          macierzyńskiego, bo nie miał mnie kto zastapić. Gdy kończyłam studia, przed