Dodaj do ulubionych

Dziwne skurcze po botoksie

24.06.22, 18:12
Czy któraś z Was miała dziwne spięcia mięśni w czole po zrobieniu botoksu?
Jestem około 1,5 miesiąca po pierwszym w życiu zabiegu. Miałam wstrzykniętą mniej niż jedną ampułkę w lwią i poprzeczną, prosiłam o raczej delikatny efekt. Po trudnych pierwszych 2 tygodniach, gdy cały czas czułam napięcie czoła i nieco obniżyły mi się brwi (lekarka uprzedzała) wszystko ładnie się podniosło i przestałam mieć poczucie, że coś mnie trzyma za głowę. ALE od kilku miewam przedziwne skurcze mięśni czoła nad początkami obu brwi. Od czasu do czasu czuję, że się spinają, tak jak mięśnie w łydkach w czasie skurczu, ale jest to bezbolesne (wiadomo, mam tam porażone nerwy). Jest to tez niestety widoczne, czyli w momencie skurczu widzę w lustrze te kulki napiętych mięśni. Trwa to parę, paręnaście sekund, można to rozmasować lub odczekać i znika.
Powiedziałam o sytuacji mojej lekarce ale jest równie zdziwiona, jak wujek google, który wypluł mi na ten temat tylko jeden wynik (ktoś gdzieś zapytał o to samo co ja i jakiś lekarz mu odpisał, że się nie spotkał z tym wcześniej). Ta moja kazała mi brać suple na skurcze mięśni i dać znać, czy pomogło. Zaczęłam brać, ale w sumie nigdy żadnych innych skurczów nie miałam, więc przekonana do tego rozwiązania nie jestem.
Bardziej podejrzewam wysokie temperatury/słońce i jakąś dziwną, nietypową reakcję. Boję się, że się pogorszy. Czy ktoś miał podobnie?
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka