Dodaj do ulubionych

bielizna ciążowa

IP: *.* 16.08.01, 20:24
Dziewczyny, mam 2 pytania natury ciuchowo-technicznej. 1) Jakie biustonosze polecałybyście od 5-go miesiąca? Czy biust jeszcze sporo urośnie? Dodam, że przed ciążą raczej nie byłam bujnie obdarzona przez naturę, więc "nie znam się" na tych większych rozmiarach.2)moze trochę zabawne: jak radzicie sobie z noszeniem rajstop? Bo na mój brzuch już żadne nie włażą, a boję się, że wieksze rozmiary będą się przecudnie marszczyć na kostkach. Pozdrawiam!
Obserwuj wątek
    • Gość: guest Re: bielizna ciążowa IP: *.* 16.08.01, 21:05
      Droga Kangurzyco!Opierając się na własnym doświadczeniu odpowiadam:ad 1)obdarzona przez naturę biustem o rozmiarze 70-A, w ciąży przeskoczyłam na 70-B (lub 75-B) i ani odrobinę więcej. Po roku od porodu biust wrócił do pierwotnych rozmiarów.ad 2)nosiłam rajstopy o rozmiarze MAXI (miały na brzuchu wstawiony klin) - nie marszczyły się, ale widziałam reklamy specjalnych rajstop dla kobiet w ciąży, także rozejrzyj siężyczę sukcesów
      • Gość: guest Re: bielizna ciążowa IP: *.* 16.08.01, 23:36
        FAKT WSZYSTKO BRZUSIO ZMIENIA. JA MUSIAŁAM ZMIENIC SEKSOWNE KORONKOWE MAJTASY NA BAWELNIANE O WIEKSZYM ROZM BO KORONKA MI SIE ODCISKALA NA BRZUCHU. W RAJSTOPY ROZM 4 JESZCZE SIE MIESZCZE ALE GUMECZKA TROCHE CIŚNIE. MI TEŻ ZACZĄŁ SIĘ 5 MIESIĄC. PA
      • Gość: guest Re: bielizna ciążowa IP: *.* 20.08.01, 14:04
        Dzięki, Aniu, za szczegółowe informacje dot. biustu - Ja też przed ciążą nosiłam 70-A, więc dla mnie bardzo cenne. Tartwi mnie tylko odrobinkę perspektywa "pociążowego" powrotu do dawnych wymiarów - już się trochę przyzwyczaiłam do moich bardziej obfitych kształtów. Nic to - może i po brzuszku nie pozostanie ślad?Pozdrawiam!
    • Gość: guest Re: bielizna ciążowa IP: *.* 16.08.01, 22:40
      Można kupić rajstopy dla kobiet w ciąży ze specjalnym miejscem na brzuch (np. w Mothercare).
      • Gość: guest Re: bielizna ciążowa IP: *.* 17.08.01, 07:17