monika_pio
26.02.09, 22:22
chciałam się podzielić moimi wrażeniami odnośnie reklamacji jaką dzisiaj
złożyłam w Ikei ;) jestem pod dużym wrażeniem, bo sprawa była bardzo błaha
ale istotna ;)
kupowałam w Ikei materac z dostawą i przy okazji kupiłam córce takie malutkie
pacynki na paluszki - sztuk 10 (na każdy paluszek) - sama sobie to wybrała
moja 2,5 roczna córka.
Wróciłyśmy do domu (a dodam, że wyprawa do Ikei to dla mnie wielka wyprawa -
brak auta, małe dziecko, podróż 2 autobusami) odpakowałam opakowanie z
pacynkami i okazało się, że nie ma w środku jednej pacynki, na jeden paluszek
;)) moja córka była zaskoczona i rozczarowana, ja wkurzona, bo pomyślałam
sobie - nie ma to jak pech ;(
Kolejna wyprawa do Ikei nie wchodziła w rachubę w najbliższym czasie, więc
zadzwoniłam do Ikei z nastawieniem, że tylko powiem że moja córeczka jest
rozczarowana zaistniałą sytuacją ;)
no i podczas składania mojej "bardzo poważnej reklamacji" pomyślałam sobie, że
przecież mogliby przywieźć brakującą pacynkę razem z materacem ;) Pani
powiedziała mi grzecznie, że zorientuje się czy jest taka możliwość i że
oddzwoni. Po 10 minutach zadzwoniła że Lew (brakowało właśnie lwa) zostanie
dostarczony razem z materacem ;))
Materac już mam w domu, lwa też i dodatkowo w ramach rekompensaty córka
dostała fajną maskotkę ;) Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona taką miłą
reklamacją (przyznam się, że jeszcze nigdy nie składałam reklamacji, zawsze
sobie myślałam - no trudno, ale przecież tym razem chodziło o emocje mojej
córki i jej wielkie rozczarowanie ;)