Forum Dom IKEA
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    reklamacja w Ikei

    26.02.09, 22:22
    chciałam się podzielić moimi wrażeniami odnośnie reklamacji jaką dzisiaj
    złożyłam w Ikei ;) jestem pod dużym wrażeniem, bo sprawa była bardzo błaha
    ale istotna ;)
    kupowałam w Ikei materac z dostawą i przy okazji kupiłam córce takie malutkie
    pacynki na paluszki - sztuk 10 (na każdy paluszek) - sama sobie to wybrała
    moja 2,5 roczna córka.
    Wróciłyśmy do domu (a dodam, że wyprawa do Ikei to dla mnie wielka wyprawa -
    brak auta, małe dziecko, podróż 2 autobusami) odpakowałam opakowanie z
    pacynkami i okazało się, że nie ma w środku jednej pacynki, na jeden paluszek
    ;)) moja córka była zaskoczona i rozczarowana, ja wkurzona, bo pomyślałam
    sobie - nie ma to jak pech ;(
    Kolejna wyprawa do Ikei nie wchodziła w rachubę w najbliższym czasie, więc
    zadzwoniłam do Ikei z nastawieniem, że tylko powiem że moja córeczka jest
    rozczarowana zaistniałą sytuacją ;)
    no i podczas składania mojej "bardzo poważnej reklamacji" pomyślałam sobie, że
    przecież mogliby przywieźć brakującą pacynkę razem z materacem ;) Pani
    powiedziała mi grzecznie, że zorientuje się czy jest taka możliwość i że
    oddzwoni. Po 10 minutach zadzwoniła że Lew (brakowało właśnie lwa) zostanie
    dostarczony razem z materacem ;))
    Materac już mam w domu, lwa też i dodatkowo w ramach rekompensaty córka
    dostała fajną maskotkę ;) Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona taką miłą
    reklamacją (przyznam się, że jeszcze nigdy nie składałam reklamacji, zawsze
    sobie myślałam - no trudno, ale przecież tym razem chodziło o emocje mojej
    córki i jej wielkie rozczarowanie ;)
    Obserwuj wątek
      • mamamuminki Re: reklamacja w Ikei 15.03.09, 21:14
        To rzeczywiście b. miłe ...
        Mam wrażenie, że w takich sytucjach wszystko zależy od człowieka - niezależnie czy będzie to IKEA czy inna firma.
        Moje doświadczenia reklamacyjne też nie są złe.
        Bez jednego pytania zamieniono mi uszkodzony front do zmywarki oraz otrzymałam niodpłatnie nowe listewki, które montowane są w dnach łóżek i niektórych sof.
        --
        czuję, że wielokropek mówi więcej niż słowa
        • agaro3 Re: reklamacja w Ikei 19.06.09, 12:47
          no pod tym względem ikea jest spoko, mozesz reklamowac na korzysc potłuczone
          rzeczy, a jak mówia nie. to proszisz kierownika zmiany , a oni zgodza sie na
          wszystko byle klient był zadowolony......serio...wiem od pracownika...
          --
          [URL=http://www.naobcasach.pl][img]https://www.naobcasach.pl/m.linijka.i.795.jpg[/IMG][/URL]
          • vanilia64 Re: reklamacja w Ikei 16.08.09, 09:12
            Ja również reklamowałam w ikea. Odwiozłam komodę, której nie można
            było złożyć bo brakowało dziurek i jednej listewki.Zwrócono nam
            pieniądze za komodę i za przejazd, ale upomieliśmy się o to. Pani
            zapytała tylko ile kilometrów jechaliśmy i pomnożyła je razy ileś
            złotych, wyszło coś około 100 zł.Ikea jest super.
            • johana75 Re: reklamacja w Ikei 09.05.10, 22:00
              Ja kiedyś zrobiłam małe zamieszanie...bo dzień wcześniej miało być coś czego nie
              było. Dostaliśmy w ramach przeprosin 6 darmowych talonów do restauracji ;) Ok
              --
              Moin moin....Nordsee :)
              • joanka-r Re: reklamacja w Ikei 10.05.10, 12:13
                reklamowalam dwa razy towar. Z pierwszym razem był obrypany blat, za 2-gim brakowało poprzeczki do antrrsoli. jako, ze nie mogłam tego zauważyć przed rozpakowaniem i to iż mieszkam 120 km od sklepu gdzie towar kupowała, ikea przyslała kuriera z dobrymi/brakującymi częsciami częsciami.
                --
                ''Kobiety dochowują tajemnic, grupowo- po 20-30 osób''
        • unqualified Re: reklamacja w Ikei 04.12.19, 09:23
          IKEA w danych czasach naprawdę szanowała klieta i pomagała w rozwiązaniu każdej sprawy i każdej rekklamacji. Niestety teraz IKEA zdecydowanie "wypina" się na klienta. Zakupiliśmy 3 meble z jednej serii Hemnes. Skręciliśmy szafkę rtv z szufladami oraz wirtynę. Wszystko poszło gładko i przyjemnie. Zabraliśmy się za skręcanie komody i front pękł w czterech miejscach tam gdzie wkręcaliśmy kołki montażowe (kołki nawet nie zostały wkręcone do końca co widać na zdjeciu a front już pękł). Baliśmy się skręcać pozostałe szuflady. IKEA nie uznała reklamacji twierdząc po zdjęciach, że nie zastosowaliśmy się do instrukcji montażu, po odwołaniu reklamacji stwierdzili, że użyliśmy zbyt dużej siły. Nie zaproponowali nam nawet wymiany frontu. i Nikt nie zapewniła nas, że możemy skręcać pozostałe szuflady bez obaw, że znowu coś pęknie. Zawsze ceniłam IKEA za to, że starają się pomóc w różnych kwestiach natomiast teraz IKEA po wyrobieniu sobie dobrych opinii olewa klientów na każdym kroku,
    Inne wątki na temat:

    Popularne wątki

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka