Dodaj do ulubionych

szycie sukni - koszt

26.09.11, 20:46
dziewczyny, jaki jest mniej wiecej koszt uszycia sukienki?smile wielokrotnie widzialam ze polecacie szycie sukienki, a patrzac po dostepnosci sukienek takich jak chce, to faktycznie bedxie najlepsze rozwiazaniesmile
wyslalam maile do kilku firm, i jak narazie nie dostalam zadnej odpowiedzi. jakie to sa mniej wiecej koszty? czego mozna sie spodziewac i czego dopilnowac?
nigdy nie korzystalam z uslug krawcowej, nawet do skracania spodni czy coswink wiec jestem zielonasmile chetnie skorzystam z rad doswiadczonych kolezaneksmile
Obserwuj wątek
    • magdafil Re: szycie sukni - koszt 26.09.11, 20:56
      Hej,

ja właśnie dzisiaj wracam od krawcowej, gdzie ustalałam szczegóły szycia. Mówiła mi, że koszt zależy od sukienki. koronkę do sukienki możesz wybrać za 45 zł/m lub za 350 zł/m.

Generalnie moja krawcowa najpierw spytała o preferencje (miałam już upatrzony model, więc z tym nie było problemu),a potem spytała w jakiej cenie chce się zmieścić - sukienka na przecenie kosztowała 1800zł, więc ja powiedziałam, że chce się zmieścić w 1500zł lub mniej.

Generalnie wszystko zależy z czego i jaką sukienkę szyjesz.

A skąd jesteś?
      • lvivianka Re: szycie sukni - koszt 26.09.11, 21:02
        za samo szycie placilam 440 zl w duzym miescie
      • trzykotka Re: szycie sukni - koszt 26.09.11, 21:06
        jestem z warszawy, a sukienke chce krotka, wpisujaca sie nieco w styl lat 50, mysle ze skonczy sie na sukience o prostym gladkim gorsecie i tiulowej spodnicy, wiec materialowo nie mam jakis szalonych wymagan, zastanawiam sie czy sa krawcowe "od sukien" czy kazda ktora szyje, uszyje to co chcesmile
        no i jeszcze kwestia tego ile szycie sukni zajmuje, jak wczesnie powinnam sie zabrac za wybor krawcowejwink
        snilo mi sie dzis, ze z szanownym narzeczonym ubieramy sie i wychodzimi na slub, a sie okazuje ze nic nie zalatwione, wiec mnie natchnelo na poszukiwania sukniwink