Dodaj do ulubionych

mat czy połysk?

24.04.06, 11:33
jestem na etapie wybierania obraczek.bardzo podobaja mi sie matowione z
kolekcji eksklusiv apartu.wiem ,ze zastosowali jakas nowa technologie
matowienia ,(niby sie nie scieraja tak mocno).troche mam obawy przed tymi
matami.z drugiej strony blyszczace tez nie wygladaja rewelacyjnie po
czasie.mozecie cos doradzic?jakie sa wasze doswiadczenia z obraczkami?
Obserwuj wątek
    • inga34 Re: mat czy połysk? 24.04.06, 11:47
      nie mam doświadczenia - pierwsze zamówiliśmysmile
      myslelismy o tym sciraniu, ale w końcu i tak z częściowym matem wybralismysmile A
      co, podobaja sie nam, najwyzej potem beda cale błyszczącewink
    • agnrek Re: mat czy połysk? 24.04.06, 11:58
      Ja mam pół na pół. Mat się ściera, ale Red Rubin dale dożywotnia gwarancję i
      matowienie za darmo.
      • chihuahuaa Re: mat czy połysk? 24.04.06, 12:15
        My początkowo chcieliśmy matowe obrączki i takie nam zrobiono. Ale na naszych
        dłoniach jakoś nie wyglądały dobrze, jakos tak nie było ich widać. Wiec
        poprosilismy żeby nam je jednak nabłyszczyli. Teraz bardzo nam sie podobają.
        Widziałam wiele obrączek moich znajomych ktore orginalnie były matowe a po roku
        błyszczały sie tak jakby takie były kupione.
        pozdrawiam
        • marti_ka82 Re: mat czy połysk? 24.04.06, 12:25
          ja jestem po slubie cywilnym a przed koscielnym, moje obraczki z aparta były
          częsciowo matowe, no ale lukasza obraczka juz po 4 miesiacach stracila od
          noszenia matowa czesc poprostu sie starla, a moja juz teraz tak samo jest
          blyszczaca smile niestety moglismy od razu kupic blyszczace wink a co do faktu, że
          niektore firmy gwarantuja matowienei dozywotne smile trzeba pamietac o jednym
          matowienie polega na scieraniu warstwy złota, wiec obraczki robia sie coraz
          ciensze niestety...
          • lobo25 Re: mat czy połysk? 24.04.06, 12:44