brite 05.09.05, 15:09 Jeżeli jeszcze raz któryś z moich współpracowników zaspawa w swoim kompie CD-rom i stację dyskietek wyschniętą rozlaną kawą to nie ręczę za siebie. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
aard Wiersz pt. "Jeżeli" 05.09.05, 15:54 jeżeli jesteś informatykiem charakteryzującym się taką samą beznadziejną niedostępnością jak ci i mnie w firmie to ani trochę ci nie współczuję Odpowiedz Link Zgłoś
brite Wiersz pt. "Informatyk" 05.09.05, 16:36 Umiem Przemnożyć tabelki w Excelu Umiem podłączyć kartę sieciową Umiem usunąć wirusa Dla innych jestem bogiem, Informatykiem. Takim z odrobiną pokory. Odpowiedz Link Zgłoś
gatta13 A co jeżeli 05.09.05, 21:53 A co jeżeli moja firma dała nam komputery z fabrycznie zaspawaną stacją dyskietek ? Odpowiedz Link Zgłoś
gatta13 Re: A co jeżeli 06.09.05, 12:56 Pas cnoty tudzież bat na siebie samych albowiem programy niezbędne do pracy mojej przebywają spokojnie na płytach Odpowiedz Link Zgłoś
gray Re: Wiersz pt. "U" 06.09.05, 07:31 U mnie w pracy raz kobieta zaspawała słodką kawą dysk twardy w kieszeni... przy wyjmowaniu kawa trzeszczała i kleiła dłonie... byłem wściekły na kobietę - lepszy byłby dla ciebie świt zimowy i sznur, i gałąź pod ciężarem zgięta - mówiłem... Odpowiedz Link Zgłoś
aric Re: Wiersz pt. "Jeżeli" 06.09.05, 10:37 Jeż Eli Ela miał śmiesznego jeża Małego, z noskiem upojnym Ale gdy przymierzała mu skarpetki Pazurek się złamał i łapka zdrętwiała. Odpowiedz Link Zgłoś
huann Wiersz pt. "Jeżeli" 06.09.05, 10:47 Jeże Li Li był Chińczykiem I grywał w Macao. Gdy odkrywał karty Macał się w czupryny mandaryny Odpowiedz Link Zgłoś
brite Re: Wiersz pt. "Jeżeli" 06.09.05, 10:53 Niemal mi bańka poszła nosem Kiedy się śmiałem z jeża Elżbiety Który pozostał pewnie bosy Po niefachowym wzuciu skarpety. Odpowiedz Link Zgłoś
aric Re: Wiersz pt. "Jeżeli" 06.09.05, 10:58 Gdy o jeżach pisałem Gdy za młodu wenę miałem Piękne to były czasy Jak kwadratowe nawiasy. Odpowiedz Link Zgłoś