Dodaj do ulubionych

szkoła muzyczna dla studneta

01.02.09, 18:29
czy w wieku 19 lat mogę zacząć naukę w szkole muzycznej I stopnia? Dodam
jeszcze ze chodziłam do szkoły muzycznej w podstawówce na cykl 6letni, ale
przerwałam naukę na początku czwartej klasy, czyli jakieś 9 lat temu:)
pomyślałam, że na studiach mogłabym znów zacząć chodzić i to od początku. Ale
czy mam możliwość?
Obserwuj wątek
    • Gość: ewka Re: szkoła muzyczna dla studneta IP: *.toya.net.pl 21.02.09, 12:46
      Też mnie to interesuje więc podbijam pytanie :)
    • Gość: iks Re: szkoła muzyczna dla studneta IP: *.tvk.torun.pl 21.02.09, 22:14
      Nie znam się, ale według informacji na tej stronie, raczej nie:
      "Do szkół muzycznych I stopnia przyjmowani są kandydaci w wieku od 6 do 16 roku
      życia, którzy pomyślnie przeszli badania przydatności."

www.mkidn.gov.pl/uczniowie/ksztalcenie_muzyczne.html
      • Gość: ewka Re: szkoła muzyczna dla studneta IP: *.toya.net.pl 21.02.09, 22:47
        Iks - dzięki wielkie :)
        Pozdrawiam.
        • carpatia Re: szkoła muzyczna dla studneta 05.03.09, 18:51
          pim.edu.pl/index.html zajrzyjcie i poczytajcie...można
          zadzwonić i spytać o możliwość przyjęcia...pozdrawiam
          • Gość: Ewka Re: szkoła muzyczna dla studneta IP: *.toya.net.pl 17.03.09, 16:03
            carpatia ogromne dzięki :)
            • Gość: pianistka? Re: szkoła muzyczna dla studneta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.10.09, 20:20