Dodaj do ulubionych

Prośba do mieszkańców Opola

05.05.06, 16:38
Mam prośbę do wszystkich mieszkańców Opola. Jestem studentem i dostałem
temat do opracowania, w którym muszę uwzględnić pare rzeczy.
Więc w związku z tym mam do Was kilka pytań:

1.Co myślicie o ekonomii w swoim mieście (Opole) ?
2.Czy jesteście zadowoleni z waszego miasta ?
3.Czy ludzie mieszkający w Opolu chcą w nim mieszkać, lub czy chcą sie
przeprowadzać do innych miast, jeśli tak to do jakich i z jakiego powodu ?
4.Jak w Opolu jest z pracą ?

Z góry dziekuje za pomoc.
Obserwuj wątek
    • holly_lca Re: Prośba do mieszkańców Opola 07.05.06, 11:18
      Bardzo prosze o 1-2 zdania do każdego pytania, ponieważ jest mi to bardzo potrzebne.
    • Gość: no spam Re: Prośba do mieszkańców Opola IP: 217.197.78.* 07.05.06, 11:33
      i tak każde regionalne forum spamujesz?
      • holly_lca Re: Prośba do mieszkańców Opola 07.05.06, 11:35
        Gość portalu: no spam napisał(a):

> i tak każde regionalne forum spamujesz?

Niewiem o co Ci chodzi. Poprostu mam pracędo napisania i zgłaszam się z pomocą
        do mieszkańców tych miast, które mam uwzględnić. Pomyśl troszkę czy Ty "Gościu"
        wiesz co to jest spam...
    • Gość: Majka Re: Prośba do mieszkańców Opola IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.06, 11:36
      Jaki temat Cię interesuje? a gdzie studiujesz? a czy dostałes już indeks?
      • holly_lca Re: Prośba do mieszkańców Opola 07.05.06, 11:39
        Interesują mnie dosłownie te pytania, które napisałem. Potrzebuje wypowiedzi
        mieszkańców danych miast które muszę uwzględnić...
        Studiuję Transport
        Nie nie dostałem jeszcze indeksu
    • Gość: Tadeusz Re: Prośba do mieszkańców Opola IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.06, 13:32
      1.Co myślicie o ekonomii w swoim mieście (Opole) ?

Dramat!

2.Czy jesteście zadowoleni z waszego miasta ?

Nie!

3.Czy ludzie mieszkający w Opolu chcą w nim mieszkać, lub czy chcą sie