Dodaj do ulubionych

wzory na blokach

15.11.05, 14:03
Witam
Jestem studentka V roku grafiki na ASP w Krakowie. W tym roku realizuje prace
dyplomowa z fotografii. Moim tematem jest archutektura przecietnych polskich
osiedli a scislej blokow i wiezowcow. Szukam budynkow, ktorych fasady sa
pomalowane w nietypowy sposob (sloneczka,
rybki, kwiatki, tecza itp.). Niestety nie ma ich wiele dlatego szukam w
calej Polsce. Jesli widzieliscie takie bloki (a moze w nich
mieszkacie) to bardzo prosze o informacje z dokladnym adresem i krotkim
opisem wygladu, a jesli ktos bedzie mial mozliwosc nawet ze zdjeciem
(manbar@buziaczek.pl) serdecznie dziekuje i pozdrawiam!
Obserwuj wątek
    • emsih Re: wzory na blokach 15.11.05, 14:05
      Na Nowym Mieście w Rzeszowie bloki są tak pomalowane jak nigdzie na swiecie,
      trafiły nawet na wystawę w Paryżu latem.
      • manu81 Re: wzory na blokach 22.11.05, 13:31
        wielkie dzieki! bloki w rzeszowie sa naprawde super! barzdo mi sie
        przydadza :)! pozdrawiam!
        • Gość: nie-ryba Re: wzory na blokach IP: 81.15.189.* 22.11.05, 17:02
          Taki hotel jest w Stalowej Woli. Tuż koło głównego dworca PKS. Ma na sobie
          wielka tęczę, wielką bo ma 10 pięter. Wygląda normalnie jakbys się w Holandii
          znalazł ;)
          • Gość: res Re: wzory na blokach IP: 82.177.98.* 22.11.05, 17:19
            W Rzeszowie nie ma natomiast żadnych słoneczek, rybek...............na fasadach
            bloków.
      • Gość: kzn Re: wzory na blokach IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.05, 17:38
        dokladnie tak.. na nowym miescie, ulica podwislocze, za sklepem biedronki... dla
        Ciebie sa super, a dla mnie to prawdziwy koszmar... (jestem architektem:)
        • emsih Re: wzory na blokach 22.11.05, 18:26
          Kultys też jest architektem i co z tego :) To kwestia gustu i upodobań choć też
          przyznam że te bloki nie są rewelacją.
          • Gość: res Re: wzory na blokach IP: 82.177.98.* 22.11.05, 20:03