Dodaj do ulubionych

Co w trawie piszczy?- czyli 1 lo od kuchni;]

IP: 62.93.41.* 24.05.06, 19:44
Witam!
Chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o tej szkole? Warta uwagi? Czy naprawdę panuje tam snobizm, a skoro tak to czym to argumetntujecie? Wysoki poziom, a może za wysoki? Miła atmosfera czy całodzienny stres? Czekam na wszelkie komenty;]
Obserwuj wątek
    • Gość: bk opowiesc o I LO LOL IP: *.ostnet.pl 24.05.06, 23:12
      Jestem uczniem I LO (w Rzeszowie oczywiście). Snobizm - zdecydoanie nie. Szkoła
      jest inna niż pozostałe. W ogole nie czuc stresu - wydaje sie jakby sie chodziło
      do muzeum , choć budynek jest w coraz lepszym stanie technicznym (nowa pracownia
      inf.,a poza tym szkołe czeka dużo remontów w czasie nadchodzących wakacji).
      Poziom - utrzymuje się cały czas bardzo dobry - w okolicach 50. miejsca w Polsce
      (2005 -51., w województwie zaraz po LO ss. Prezentek, podczas gdy IV LO - poza
      pierwszą 100 (w kraju), a II poza 200!). Dużo możliwości i udogodnien dla
      biorących udział w Olimpiadach. Świetna kadra z historii (nauczyciele bardzo
      ambitni), j.polskiego, języków obcych (hiszpański, angielski, łacina - z tych na
      pewno, bo ich sie ucze). Bardzo dobra geografia, chemia, na nieszczęście również
      fizyka... No i trzeba podkreślic, że jedna z nielicznych szkół w których jest
      FILOZOFIA (jeśli nie masz obowiązkowo, mozesz chodzic na koło) i duże
      osiągnięcia w tej dziedzinie.
      Powiem, że nauczyciciele są pomocni i w większości mili (nie wymieniam nazwisk,
      bo jak ktos się dopiero wybiera, to chyba nie ma sensu - i tak nie zna kadry).
      Wśród nauczycieli podobno szykują się zmiany... ale o tym przekonamy sie we wrzsniu.
      Aha - czy poziom może być za wyoki? Troche dobrej chęci i można sobie radzić.

To chyba tak ogólnie. Jak chcesz to zapytaj jeszcze o coś - odpowiem.

P.S. Domyślam się, że w krótkim czasie strona ta zapełni sie komentarzami ludzi