Dodaj do ulubionych

Konferencja o głupocie

16.12.04, 00:45
Wykład profesora Dolińskiego był absolutnie rewelacyjny. Majstersztyk! Kto
nie był niech żałuje. Nie dość, ze wiedza taka, ze głowa boli, to jeszcze
umiejętnośc tak fascynujacego opowiadania, że nie wiadomo kiedy skończyła sie
godzina wykładu.
Jakże mi szkoda, że nie jestem Jego studentem... A podobno kiedys u nas na
Uniwersytecie pracował...
Obserwuj wątek
    • Gość: kasia t. Re: Konferencja o głupocie IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 16.12.04, 10:06
      a pracował i to wcale nie tak dawno! Egzaminował mnie z emocji i
      motywacji...mniejsza o efekty, ale z jego rocznika wywodzi się wielu Wielkich,
      np. Pani dr Krystyna Szmajke (pozdrawiam:)Więc korzystajcie z jej wiedzy, póki
      pracuje w Instytucie!
      • Gość: seledynowa oj, chyba ...pomyłka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.12.04, 21:54
        kończyłam psychologię w latach 80-tych
        D.Doliński był rok starszy, a K.Szmajke miała z nami zajęcia (nieciekawe z
        resztą - zdecydowanie lepszy był jej mąż A. Szmajke)
        w tych latach jeszcze psychologia wrocławska była b.dobrym ośrodkiem naukowycm
        (W.Łukaszewski, Straś-Romanowska), choć straszył odętym ego prof. Skorny czy
        skostniała Porebska
        ale Darek Doliński był wtedy studentem - świetnym, pomysłowym, ambitnym, ale
        studentem - tak jak Staszek Chełpa (tez fajny)
        • Gość: hm, Re: oj, chyba ...pomyłka IP: *.client.comcast.net 17.12.04, 05:44
          zgodze sie ze Szmaja byl lepszy od swojej zony i dzis juz jest profesorem./

Co do Lukaszewskeigo to byl oczytany w literaturze amerykanskiej i epatowal
          tym .Ego tez ma rozdete ze daj boze. Nie lubie go. Jego wada jest to ze jest
          pedagogiem i to mimo zajmowania sie psychologia. W koncu konczyl najpierw
          pedagogike i to jest jak plama nie do zmycia.
          Zawsze gdzies w koncu wylezie.