Forum eDziecko Ciąża i poród Niepłodność
ZMIEŃ
      poziom prolaktyny

    poziom prolaktyny

    (22 wyniki)
    • miałam robione badania i mam poziom prolaktyny 38,00 ng/ml a norma : od 4,79 - 23,3 resztę hormonów mam w normie badanie było w 4 dc dostałam na to lek bromergo jest straszny mam wszystkie objawy z ulotki ale lekarz kazał brać dalej i cały czas 2 x 1 :( już dziś jest trochę lepiej a;e początki były straszne pytanie czy to mocno za wysoki poziom ????????? no i jakiekolwiek informacje czy dzięi tym lekom uda mi sie zajśc w ciąże :(
    • MAM PYTANIE CZY JEST ISTOTNE W KTORYM DNIU CYKLU ROBI SIE BADANIE HORMONALNE ( PROLAKTYNY)CZY MOZE BYC ONO NIE PRAWIDLOWE JEZELI BYLO ROBIONE NIE W TEN DZIEN CO TRZEBA ? I CZY POZIOM PROLAKTYNY ZMIENIA SIE W FAZACH CYKLU.? SZUKALAM NA TEN TEMAT W INTERNECIE JEDNAK NICZEGO NIE ZNALAZLAM MOZE WY BEDZIECIE COS WIEDZIEC.POZDRAWIAM.
    • Witam, miesiac zbijalam prolaktyne, mialam dosyc wysoki poziom. W skali uIU/ml norma byla do 511, ja mialam 908. Miesiac walczylam bromkiem, dzis odebralam badania. Wynik troche mnie zaskoczyl. <10.00 uIU/ml przy normie 72 - 511. Dzownilam juz do lekarza - zmniejszyl dawke. Czy taki poziom prolaktyny rowniez nie jest dobry, w przypdku starania sie o dziecko? Bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi.
    • dowiedzialam sie, ze mam za wysoki poziom 38.1 ng/ml Zanim odwiedzę lekarza, chcialabym dowiedzieć się jak, jakimi lekami i w jak długim czasie mogę to 'wylczyć' Proszę o odpowiedzi -strasznie sie denerwuje
    • Mam podwyższony poziom prolaktyny 28.36ng/ml norma /3.40 - 24.10/. w 24dniu cyklu. Chciałabym się dowiedzieć czy to może być przyczynš niepłodno�ci. Mam regularne miesišczki co 30dni i uważam że sš one owulacyjne, gdyż w połowie cyklu odczuwam bóle w okolicy podbrzusza.Lekarz przepisał mi lek o nazwie DOSTINEX 0,5 mg. Czy to jest dobry lek i jak on wpływa na płodno�ć. Chciałabym się również dowiedzieć czy podwyższony poziom prolaktynay ma wpływ na wypadanie włosów. Z góry dziękuj...
    • Trzy tygodnie temu zrobiłam badanie prolaktyny i wyszła podwyższona tj. 39,41 norma do 23,3, wczoraj powtórzyłam wynik i jest nadal podwyższona (ale trochę mniej - wynik robiłam w innym laboratorium) 30,4 norma 25,0! Czy powinnam brać jakieś leki?????? a może jeszcze raz powtórzyć wynik?
    • Mam duże problemy z wywołaniem owulacji, a potem z pękaniem pęcherzyków. Stwierdzono u mnie niewiele wyższy poziom prolaktyny od normatywnego. Zastanawiam się, czy prolaktyna ma aż tak duże znaczenie i może wpływać na owulację - a właściwie ją hamować i potem przeszkadzać w pękaniu pęcherzyków?
    • Zrobiłam dzis badania (27 dzień cyklu) i mam podw poziom prolaktynynorma do 24,1 u mnie 55,4 Od półtora roku nie biore tabletek, nie wiem czy to ma znaczenie ale hTSH jest w normie... Kiedys mialam obnizone ale to było dawno. Te dzisiejsze badania to taka okresowa kontrola, a do endokrynolog moge się dostac za pare dni dopiero Podpowiedzcie co ta prolaktyna może oznaczac, troche sie niepokoję pozdrawiam Anna
    • zajście w ciąże jest niemożliwe, czy po prostu utrudnione? B. proszę o wyjaśnienie.
    • Dziewczyny mam pytanko.Robiłam kilkakrotnie badania prolaktyny.Wychodziła b. różnie raz niska, raz b.wysoka ( 20 ng).Moja lekarka twierdzi,że w ciążę zachodzę ale jej nie utrzymuje przez te skoki.Czy to możliwe?Brałam bromergon , a teraz castagnus, który ponoć reguluje ten hormon i utrzymuje na stałym poziomie w przeciwieństwie do bromergonu.Proszę o odpowiedź
    • Dziewczyny pomóżcie, jeśli któraś z Was była w podobnej sytuacji. Od pół roku walczę z za wysoką PRL. Najpierw brałam bromocorn, teraz jestem na parlodelu i cały czas nie mogę zbić tego czorta. Dzisiaj znowu odebrałam wynik i mam 34,7 (norma do 25) po stałym zażywaniu 1 tabl na noc! Czy któraś z was też tak słabo reagowała na te leki? Prosze napiszcie jak poradziłyście sobie z tym hormonem. A moze jest jakas osoba z Torunia, która mogłaby mi polecic dobrego lekarza endokrynologa w ...
    • Witam Jestem w 27 dniu 3. cyklu po odstawieniu pigułek anty, to pierwszy cykl starań, ale... No właśnie, te starania to bardziej "sztuka dla sztuki", bo owulacji dalej nie ma. W ostatnim cyklu (trwał 25 dni, przed pigułkami miałam cykle 30-31) robiłam badanie cytohormonalne - 23 dc, wynik: "słaba reakcja estrogenna, niewłaściwa dla dnia cyklu". Mierzę temp., niby jakiś wzrost jest (w ostatnim cyklu też był), ale jakieś takie te wykresy kosmiczne, przed pigułkami bawiłam się w N...
    • Mam hiperprolakt. czynnościową. Biorę bromergon, ale o castangusie nic nie słyszałam, może mój gin też nie:) Czy mają takie samo działanie? A cena, różni się?
    • Dziewczyny czy juz powinnam iśc do lekarza starałam sie trzy miesiące i nic ? Boje sie reakcji lekarza że powie że panikuje ! A już latka lecą 30 lat ! boje się że później może być późno !
    • wlasnie odebralam wyniki wiec prosze jak zwykle o interpretacje: 21 dzien cyklu przy miesiaczkach nieregularnych 30 -40 dni progesteron 1,03 ng/ml prolaktyna 17,96 ng/ml bardzo dziekuje za pomoc edi
    • czy podczas owu moga bolec piersci?jestem w 16 dc a od 13 bola mnie piersi.cykle mam dlugie ok 32 dniowe. co ten bol moze oznaczac? czuje tez lekkie pobolewanie podbrzusza,jak na @? czy zaburzenia ktoregos z hormonów daja takie objawy?
    • Od lutego 2004 staramy się z mężem o dziecko. Jak na razie nic z tego... Mam ciagle podwyższony poziom prolaktyny. Biorę leki ale nadal bez skutku. Jak długo starałyście się o dziecko? Słyszałam różne opinie - jedne, że powinniśmy już zacząć się martwić a inne, że jeszcze nie. Aga
    • Hej wszystkim. W wielu postach ojawiła się nazwa leku: castangus. Proszę jeśli wiecie napiszcie na co ten lek pomaga...może na śluz?
    • Mam hyperprolaktynemię. Co to jest? Czy któraś z was dziewczynki ma lub miała coś takiego? Jak długa trwa leczenie? Czy któraś z was urodziła już dzidziusia po czymś takim?
    • Dziewczyny, czy któraś z was pamięta w którym dniu cyklu robi się badania na poziom prolaktyny? Po długim leczeniu znów się okazało, że mam 43,1 (norma 3.0-18.5) łudzę się jednak, że to może 23 dc to nie był odpowiedni moment.

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się