Forum Zdrowie Zdrowie kobiety Zdrowie kobiety
ZMIEŃ
      zatrzymywanie wody

    zatrzymywanie wody

    (8 wyników)
    • Witam, może coś mi poradzicie - po owulacji mój organizm zatrzymuje duże ilości wody, uda mam jak balony. Czy można na to stosować jakieś preparaty albo zioła, żeby sobie "ulżyć"? Dodam, że badania hormonalne sa w normie.
    • Błagam pomożcie, już nie wiem co robić. Coraz mniej jem, coraz więcej ćwicze a jestm spuchnięta i waga idzie w góre. Wiem, że na 100% jest to zwiazane z plastrami Evra. Niestety to jedyny środek, który moge przyjmować. Czy jest jakiś sposób aby mieć naturalną wagę podczas stosowania estrogenów?
    • Zanim zadam pytanie krótko streszcze stan rzeczy.Otóz mam 24 lata i od 10 lat okropny tradzik( dodam leczony), kiedys brałam rok dianei był fatalny skutek w postaci zatrzymywania wody w organiżmie, tycia, itd.na cere pomogło okresowo aczkolwiek nie było to cudowne ozdrowienie, potem próbowalam brac cilest ale go odstawilam bo mój organizm go nie tolerowal(mdłosci,itd...).teraz od 3 mies. biore Harmonet.Interesuje mnie czy moze on pomóc w tradziku, co innego moze mi pani zaproponowac.Interesuj...
    • Biore teraz yasmine, ale mam suchą skórę i brzydkie włosy. Chciałabym zmienić tabletki, ale nie mieć problemów z tyciem (zwalczam jeszcze ciążowe kilogramy). Brałam milvane (nie pamiętam, jak to się nazywało dokładnie), ale trochę puchłam. Cilest odpadł już na początku, bo kiepsko się czułam. Może macie doświadczenia pozytywne z innymi tabletkami i doradzicie, o co pytać lekarza?
    • Jak bardzo zmienia wam się ciężar ciała przed okresem? A moze wcale? proszę o inf. dzieki
    • tyle ostatnio czytam o yasmin, jestem udreczona - po novynette - ciagla opuchlizna, czuje sie jak balon i czekam na te 7-dniowe przerwy kiedy wracam do normy, wiec cieszy mnie to, co piszecie o yasmin, czy ktos ma juz jakies doswiadczenia? faktycznie nie zatrzymuje wody? a jesli tak, czy podejmuje jakies ryzyko zmieniajac tabletki? Czy one sa dwuskladnikowe? z gory dzieki za info
    • Zastanawiam sie dlaczego moj brzuch, a wlasciwie podbrzusze od pewnego czasu jest jakby napompowane. Nawet z rana nie jest plasko. Kiedys taki byl, jesli cos zjadlam. A teraz nawet na czczo jest wypukly. Zeby wykluczyc ciaze zrobilam test - 11 dni po okresie - wyszedl negatywny (chyba mozna zrobic w polowie cyklu, co?). Wzdecia tez wykluczam, bo nawet espumisan nie pomaga...tak jak kiedys. Czy to moze byc efekt uboczny Logestu? Bo zadnych innych skutkow ubocznych stosowania tych t...
    • yasmin?(8)

      Mam pytanie: czy polecacie tabletki anty YASMIN? Za tydzien mam je zazyc poraz pierwszy. CZytałam troszke na ich temat ale dla pewnosci chcialabym jeszcze wiecej:) A wiec zwracam sie z prosba do dziewczyn ktore jej stosuja badz stosowaly o podzielenie sie spostrzezeniami.

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się