Dodaj do ulubionych

Gdzie lepiej Gocławek czy Bemowo??

IP: 213.76.128.* 18.01.07, 15:33
Prosze o radę, szukam mieszkania i mam do wyboru, Gocławek-mały kameralny
blok z 2001-2004 w pobliżu Grochowskiej więc zakładam że mogę jeździć do
Centrum tramwajem, czy bemowo blok z lat 1994-1999 mieszkanie mniejsze i
droższe. Prosze o radę bo jestem zielona, widze że ceny na Gocławku/Grochowie
rosna w zastraszającym tempie i cena metra jest prawie równa cenie po lewej
stronie Wisły-mam na mysli Bemowo.
Obserwuj wątek
    • Gość: tomek Re: Gdzie lepiej Gocławek czy Bemowo?? IP: 213.76.128.* 19.01.07, 09:44
      Podnoszę wątek, proszę również o opinie.
    • Gość: ola Re: Gdzie lepiej Gocławek czy Bemowo?? IP: 212.160.172.* 19.01.07, 10:55
      Zdecydowanie polecam Grochów. Bliżej do centrum - z ronda wiatraczna 4,5 km.
      Ceny zdecydowanie szybciej rosną na grochowie niż na bemowie. Mam mieszkanie na
      grochowie i na bemowie stąd jestem obiektywny. Bedzie metro na Rondzie
      Wiatraczna a taxi z centrum w nocy kosztuje niecałe 20 zł. Bemowo to wygwizdów
      w porównaniu z Grochowem, Grochów to stara dzielnica Warszawy z tradycjami - z
      ronda widać Marriott.
      • zarembski Re: Gdzie lepiej Gocławek czy Bemowo?? 19.01.07, 11:04
        > Zdecydowanie polecam Grochów. Bliżej do centrum - z ronda wiatraczna 4,5 km.
        > Ceny zdecydowanie szybciej rosną na grochowie niż na bemowie. Mam mieszkanie na
        >

A ja zdecydowanie polecam Bemowo. Górczewską do centrum to niecałe 10 minut jazdy, a spod Ratusza widac Pałac Kultury.

:)

A tak na dobrą sprawę, to według mnie jest to wszystko zalezne od subiektywnych odczuć kupującego, gdyż te dzielnice sa bardzo do siebie podobne - byłe dawne sypialnie Warszawy.
      • Gość: obserwator Re: Gdzie lepiej Gocławek czy Bemowo?? IP: *.ipgum.pl 19.01.07, 11:39
        4,5 km z ronda wiatraczna dobre sobie :-)
        zapyziałe miejsce,