Dodaj do ulubionych

Programista - ile zarabia?

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.04.06, 09:09
Witam,

Pracuję od ponad 3 lat jako programista - PHP, MySQL, XML i czasami
administracja kilkoma serwerami Linuxowymi. Praca w niewielkiej firmie (w
Wawie) ale przy dużych serwisach i dla dużych klientów. Normalna umowa o
pracę, dostaję 2000 na łapkę. Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda taka pensja
na tle innych, wykonujących mniej więcej to samo.
pozdrawiam
SK
Obserwuj wątek
    • Gość: Maciek Re: Programista - ile zarabia? IP: *.nat.student.pw.edu.pl 26.04.06, 17:08
      2000 na łapę to bardzo popularny start studenta w wawie. Przez 3 lata ta kwota
      powinna się jednak zwiększyć ... CHociaz nie wiem jak z wykształceniem -
      pracodawca moze Ci to zawsze wytknąć
      • Gość: jacek Re: Programista - ile zarabia? IP: 83.238.10.* 26.04.06, 18:42
        Poza tym chyba rzeźba w PHP nie cieszy się zbytnim poważaniem - znam wielu co
        zajmują się tym za 30 pln brutto/godz - po wykonaniu prostych obliczeń (koszt
        pracodawcy/netto pracownika, wolne dni/urlopy) daje to wbrew pozorom niewiele
        wyższą stawkę w przeliczeniu na etat, ale za to etat gwarantuje stałe dochody.
    • obywatel_szarak Re: Programista - ile zarabia? 28.04.06, 12:59
      To zależy czy :
      -jakie masz wykształcenie
      wyższe dzienne
      czy średnie zaoczne i inne-ok
      czy znasz języki obce
      czy jesteś dobry w tym co robisz,
      czy firma może znaleźć kogoś o twoich umiejętnościach na twoje miejsce

Ja mam skończone 2 kierunki i zarabiam 1600 na rękę. Mam 4 lata doświadczenia.
      Znam dwa języki obce dość dobrze, więc sądzę, że zarabiasz nieźle.
      No chyba, że masz takie umijejętności jakich nie ma nikt. Ale ogólnie za 2
      tysiaki to chyba ten lepszy standard w wawce.

• Gość: jacek Re: Programista - ile zarabia? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.06, 01:19
        Studenci ostatnich lat informatyki UW są zatrudniani za 20-30 zł za godzinę - a